Avatar billede random Nybegynder
22. januar 2013 - 16:12 Der er 1 løsning

Magento connect uploader ikke filer

Hej Magento brugere

Jeg er ved at lave en webshop og har fået et lille problem. Jeg har gennem Magento Connect installeret nogle udvidelser til Magento 1.7.0.2 fx. Webshopapps_Orderexport 2.7.0 (stable)

Når jeg installere den melder den ingen fejl og skriver at alt er installeret.

Problemet er at jeg ikke se udvidelserne i backend selvom cach er renset osv.

Hvad kan problemet være?
Avatar billede random Nybegynder
23. januar 2013 - 20:30 #1
lukker