Avatar billede EIHP Juniormester
05. februar 2013 - 14:15 Der er 1 løsning

Dedikeret/Eksternt Strømforsyning til grafikkort

Hejsa

Jeg vil hører om der er nogen der har erfaringer med et dedikeret/eksternt strømforsyning til PCI-E grafikkort.

Jeg har fundet lidt forskelligt på nettet bla. en der giver power til 2 grafikkorts. ved at leverer 450W eksternt til 500kr og syntes det virker som en billig løsning af opgrader strømforsyningen så man ikke skal til og skifte sin 600w ud fordi man vil ha 2/3 grafikkort i maskinen.

Så hvis der er nogen der har erfaringer med en ekstern pci-e strømforsyning. vil jeg meget gerne hører hvad I syntes om det.
Avatar billede EIHP Juniormester
11. november 2013 - 13:01 #1
Lukker sagen. Kan dog informer at det virker perfekt.