Avatar billede Patrickfks Nybegynder
10. februar 2013 - 14:08 Der er 3 kommentarer

C++

Hej alle...

Lige et lille spørgsmål herfra... er det muligt at lave et program i c++ der flytter cursoren et vilkårligt sted hen på skærmen når man trykker på en bestemt tast, med Switch-funktionen?
Avatar billede ggxdg Nybegynder
10. februar 2013 - 14:30 #1
SetCursorPos( x, y )
Avatar billede arne_v Ekspert
10. februar 2013 - 20:10 #2
OS?

Indenfor programmets del af skaermen eller også potentielt udenfor?
Avatar billede Patrickfks Nybegynder
10. februar 2013 - 20:23 #3
Det skal være indenfor programmets del. Jeg skal have 4 muligheder ligesom op, ned, højre, venstre og så en måde og komme ud af programmet.
Jeg er ret ny i gamet her, så søger stadig det relativt simple svar. :-)