Avatar billede reiffenstein Nybegynder
11. februar 2013 - 15:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

log on

Hej Eksperter.

    Har netop installeret win 7 på mit  nye ssd  drev, og det
    giver jo hurtig opstart. men så er det surt at der under
    opstart kommer den lille firkant med orange blomst som man
    skal trykke på for at komme videre. Det har jeg ikke skullet
    gøre på de maskiner jeg har haft før. Jeg har ikke noget pw
    eller adgangskode ellers. Er klar over at det nok er noget
    med brugerkonto, hvis jeg opretter en anden konto kommer der
    barte en til ved siden af. håber nogle kan hjælpe.

                  Hilsen Kris.
Avatar billede reiffenstein Nybegynder
11. februar 2013 - 16:12 #2
Hej chalde

  Mange tak Det var lige det jeg manglede.

            Hilsen Kris