Avatar billede ngr Praktikant
14. februar 2013 - 01:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan indsætter man en vandre linie?

Word hjælpefunkion kommer som sædvanlig med elle mulige idiotiske resultater, når man søger
Avatar billede japping Nybegynder
14. februar 2013 - 02:36 #1
Brug menuen: Insert/shapes/lines
dansk: indsæt/former/linier (eller noget i den retning)
Avatar billede ngr Praktikant
14. februar 2013 - 03:15 #2
For et par dage siden kunne man ude i højre side - ved symboler - finde noget, der hed vandret linje, men den er der ikke nu.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. februar 2013 - 07:11 #3
Den hurtigste måde er nok tre bindestreger og tryk på ENTER
Avatar billede ngr Praktikant
14. februar 2013 - 12:08 #4
Den er i hvert fald hurtig, men der kommer ingen linje ud af det :)
14. februar 2013 - 12:14 #5
Det er sikkert igen Microsoft, der forsøget genere dig. Urimeligt når det nu virker sådan for alle andre.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. februar 2013 - 12:22 #6
Hvis ikke det virker med tre bindestreger og tryk på ENTER, er kantlinjer nok slået fra i Autokorrektur.

Hvilken version af Word bruger du?
Avatar billede ngr Praktikant
14. februar 2013 - 20:58 #7
#6: Præcis, tak skal du have, og får jeg et svar til points.
Jeg bruger 2010.
Men nu kan jeg ikke fjerne linien igen, heller ikke selv om jeg markerer fra et par linier til et par linier under dem og klikker delete
Avatar billede vejmand Juniormester
14. februar 2013 - 21:10 #8
Du har lukket spørgsmålet, så et "Svar" kan jeg ikke give dig. :-)

marker linien over
I boksen "Afsnit" klikker du på "Kanter og skygger"
Nederst "Kanter og skygger"
I tegningen til højre klikker du på stregen nederst, så forsvinder den.
Ok
Avatar billede ngr Praktikant
14. februar 2013 - 21:40 #9
Så kan det da vist heller ikke blive mere besværligt - men tak for det.
Men nu du åbenbart er skrap til Words, kan du i stedet få points for er andet spm, som jeg opretter senere i aften :)