Avatar billede mousedreamer Nybegynder
28. februar 2013 - 07:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASP.NET Hvordan undgår jeg at app_code kompileres på login-velkomst siden?

Jeg har brugt en del c sharp kode på velkomstsiden så jeg kan ikke bare lave den i ren html. app_code mappen bruger filer fra bin mappen og jeg vil kunne uploade opdaterede bin filer uden at der kommer fejl på velkomstsiden mens de uploades eller hvis der er fejl i. Der må aldrig komme fejl på velkomstsiden, derfor skal app_code mappen ikke kompileres når folk besøger velkomstsiden.
Avatar billede sherlock Nybegynder
14. marts 2013 - 12:31 #1
Du bør lave en APP_OFFLINE.HTM, som fortæller gæsterne, at du opdaterer og er online igen kl. XX.XX.

Den vil blive vist for hele dit site. Det vil også vise en pæn side til de brugere, som allerede er logget ind.
Avatar billede mousedreamer Nybegynder
18. marts 2013 - 03:31 #2
Hvornår har du sidst set sådan en side på facebook? Jeg har brug for et svar på mit spørgsmål, ikke hvad jeg skal gøre hvis der ikke er noget svar.
Avatar billede sherlock Nybegynder
18. marts 2013 - 07:18 #3
Ok. Så er svaret "Det gør du ikke".

Hvis du vil vide hvordan du kan få det til at se sådan ud, må du omformulere dit spørgsmål.
Avatar billede mousedreamer Nybegynder
18. marts 2013 - 09:26 #4
Ok, du siger: det kan ikke lade sig gøre. Og så siger du også, at jeg kan få noget til at se ud som noget. Uvist hvad.