Avatar billede beef12 Nybegynder
10. marts 2013 - 19:05 Der er 3 kommentarer

Kryptere password i web.config connectionstring

Er det muligt at kryptere password-feltet i web.config connectionstring til en MSSQL database. Sådan her:

Server=server;Database=db;User ID=usr;Password=<krypteretpassword>;Trusted_Connection=yes

Synes jeg har set noget om dette for lang tid siden, men kan ikke umiddelbart google'e mig til en løsning.

Tak.
Avatar billede arne_v Ekspert
10. marts 2013 - 19:29 #1
????

Med Trusted_Connection=yes skal du ikke angive hverken brugernavn eller password.
Avatar billede beef12 Nybegynder
10. marts 2013 - 19:48 #2
Ja... se bare bare bort fra det. Det var et konstrueret eksempel - måske ikke det bedste eksempel.
Avatar billede arne_v Ekspert
10. marts 2013 - 20:18 #3