Avatar billede victors Nybegynder
14. marts 2013 - 15:08 Der er 18 kommentarer

gamer bærbar

hej

jeg leder efter en gamer bærbar, så ville høre om der var nogen der vidste, hvor man kunne få en som var hurtig og god, men heller ikke for dyr.

tak på forhånd :)
Avatar billede victors Nybegynder
14. marts 2013 - 15:39 #2
er de der lenovo ikke dårlige bærbar
Avatar billede victors Nybegynder
14. marts 2013 - 15:40 #3
er de der lenovo ikke dårlige bærbar
Avatar billede NielsErikK Juniormester
14. marts 2013 - 16:17 #4
Velkommen til Eksperten.

Da mange nye (og ældre) har en smule problemer med pointsystemet, får du her lidt standard oplysninger.  :-)

Du skal kun bruge SVAR-funktionen i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.
Den person hvis løsning du kunne bruge, beder du lægge et svar der lyser gult, derefter skal du tildele hans svar point og godkende det således det lyser grønt.
(Du kan vælge at belønne flere personer - Også for indsats)
Kun hvis du opgiver dit spørgsmål (eller selv fandt løsningen) skal du bruge din egen svarfunktion.

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.

Lukning - Hvordan ?
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1

Hvor blev dit spørgsmål af ?
http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
http://www.eksperten.dk/faq#faq-6-1

Hvorfor ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Har jeg postet dette, så følger jeg med i dit spørgsmål og kommer med gode ideer hvis jeg har nogen.
---------------------------------------------------------------------------------------------

Gamer bærbar starter herfra og op i pris...
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99111&type=pcsystem

Hvor mange penge har vi at arbejde med til hardware ?

PS. Husk at lukke dit gamle spørgsmål.  :-)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
14. marts 2013 - 16:19 #5
Lenovo er ikke et værre mærke end så mange andre.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
14. marts 2013 - 16:21 #6
#1 et GT 650m er altså ikke et gamer grafikkort, der skal du op på MINDST GTX 660m eller tilsvarende.
Avatar billede Tobi97 Novice
14. marts 2013 - 16:48 #7
jeg kan anbefale en asus g75wv den er super god, jeg kan køre bf3 online på ultra, uden det mindste lag, og det har et fantastik kølesystem, og luft filteret er super nemt at skifte da det kun kræver at du fjerne 2 skruer også sider der to filtre du akn tag af, også er det bare at skylle dem og tørre dem af og tilbage i computeren, og den bliver stort set ikke varm, pga det super kølesystem så du kan game i maaange timer inden, bliver varm,

og blæserne går hellere ikke amok når du gamer det kan slet ikke høres,

der findes flere versioner af bærbaren. men basic versionen koster 9999, det er den jeg ahr og det er fantastisk du kan så også købe en bedre version til 13-14000 kr, der får du så mere plads. bedre grafik kort, 3D skærm + 3D briller.
så de dyrere versioner har bedr hardware så de er hurtigere, og har bedre grafik osv.. men basic versioner kan ihvertidalf anbefales :D

håber det hjalp lidt
Avatar billede NielsErikK Juniormester
14. marts 2013 - 17:30 #8
#1 jeg overså der var to stk. så er den ok uden at imponere.

Noget afgørende for at kunne anbefale den rette må bla. være at kende budget.
Avatar billede Tobi97 Novice
14. marts 2013 - 17:44 #9
der er mere end 2 stk, kan ikke huske hvor mange versioner der er lavet. men basic er den billigste også er der vist 5 andre (tror jeg) som koster mere end basic så det er bare at finde den der passer bedst til dit gamer behov og efter hvor mange penge du har.

men prisen ligger fra 9.999 kr og opefter

vis du får fat i en asusg75vw så bliver du imponeret over ret mange ting ;) bla. at du kan have flere deskops, som fx deres gamer deskop hvor der er alle de gamer programmer du har brug for. fx der er et program der kan pause alle de programmer du ikke har brug for når du skal game.

men du kan også gå efter deres allernyeste gamer bærbar g75vx. ved ikke hvad prisen ligge i. men det har bedre hardware end g75vw :)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
14. marts 2013 - 18:13 #10
Post#9 du overser jeg i min post#8 skriver til post#1

På dansk:
Tobi97, jeg skrev til hugajohan.
Din pc har et GTX 670m som er et ok Gamer kort.
Avatar billede victors Nybegynder
14. marts 2013 - 20:12 #11
tak hjælpen :)
Avatar billede victors Nybegynder
15. marts 2013 - 10:45 #12
er det processeren der skal være god i en gamer bærbar og hvad skal mere være godt i en gamer bærbar :)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
15. marts 2013 - 11:25 #13
Grafikkortet er meget vigtigt, nummer 2 er CPU, mindst 4 GB RAM er nr. 3
Avatar billede victors Nybegynder
15. marts 2013 - 11:39 #14
oka tak
Avatar billede victors Nybegynder
15. marts 2013 - 12:12 #15
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2013 - 15:11 #16
Avatar billede NielsErikK Juniormester
15. marts 2013 - 17:40 #17
Ja den her er fin med en lille ændring, CPU.
http://topdata.dk/product.asp?product=8664
Hvis du vil køre standard, så vælger du 3570.
Vil du OC din CPU, så vælger du 3570K.

Den her er hurtigere og lige til at gå til.
http://topdata.dk/product.asp?product=8615

Den sidste der nævnes i #16 vil jeg ikke anbefale.
Avatar billede victors Nybegynder
16. marts 2013 - 18:54 #18
tak tror jeg vælger den anden du anbefalede nå jeg lige få lidt penge :)