Avatar billede oli10b Nybegynder
18. marts 2013 - 07:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Synkonisering af kalender på PC, tablet og telefon

Hvordan er det muligt at synkronisere outlook kalenderen med PC, telefon og tablet?

Kan dette kun lade sig gøre med en exchange mail, eller hvordan fungerer det.
Avatar billede bentscha Nybegynder
18. marts 2013 - 09:34 #1
Hej

Hvis du har eks. hotmail.com og gerne vil synkronisere med din outlook, skal du have Microsoft connect, så bluver din data opdateret.

Telefon og tablet e-mail program, taster du din e-mail ind og password, derefter finder programmet for det meste opsætningen selv, hvis ikke så skal det gøres manuelt

Serveren til indgående post er en: POP3
◦ Server til indgående post...: pop3.live.com
◦ Server til udgående post...: smtp.live.com

◦ indtast i "Udgående post (SMTP)": 587
◦ indtast i "Indgående post (POP3)" 995

Dette er for hotmail.com eller nu outlook.com.
Avatar billede oli10b Nybegynder
18. marts 2013 - 09:44 #2
Det er bare som om min host (one.com) ikke videreføre min kalender i  outlook til min tlf.
Avatar billede wjens Guru
18. marts 2013 - 17:08 #3
Telefon = Android / iPhone / ..?

Der findes en del programmer til at synkronisere Outlook med andre kalendere. F.eks. Outlook <-> Google kalender/kontakter (og dermed alle Android telefoner/tablets). Virker fint for mig. Opdaterer begge veje som det skal.
Avatar billede oli10b Nybegynder
07. april 2013 - 16:51 #4
Jeg har selv fundet en løsning :)
Avatar billede wjens Guru
09. april 2013 - 16:18 #5
Fint. Af hensyn til andre, der finder tråden, vil det være venligt lige at skitsere hvad løsningen blev.
Avatar billede oli10b Nybegynder
10. april 2013 - 19:28 #6
Det var en forespørgsel en af mine kunder havde stillet og han fandt selv en løsning. Fik ikke at vide hvad han havde fundet ud af.