Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2013 - 09:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med yildmanager - HJÆLP

Jeg har efter installering af et stykke freeware fået problemer med yildmanager som indsætter trælse reklamer og sløver min maskine.

Jeg har set på andre tråde herinde, at jeg skulle rydde op med CCCleaner og køre en scan med Hijackthis med følgende resultat:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\system32\Drivers\trcboot.exe
C:\Program Files\IBM\Personal Communications\PCS_AGNT.EXE
c:\Program Files\ISS\BlackICE\blackd.exe
C:\Program Files\CA\SharedComponents\CAM\bin\cam.exe
C:\WINDOWS\system32\cisvc.exe
C:\Program Files\CA\SharedComponents\DesktopCommonServices\DMPrimer\dmprimer.exe
C:\Program Files\Common Files\EPSON\EPW!3 SSRP\E_S50RP7.EXE
C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Program Files\McAfee\Common Framework\FrameworkService.exe
C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\mcshield.exe
C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\vstskmgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Program Files\ManageSoft\Launcher\mgsdl.exe
C:\Program Files\ManageSoft\Security Agent\mgssecsvc.exe
C:\Program Files\ManageSoft\Launcher\ndserv.exe
C:\Program Files\ManageSoft\Schedule Agent\ndinit.exe
C:\Program Files\ManageSoft\Schedule Agent\ndtask.exe
C:\Program Files\Danware Data\NetOp Remote Control\Host\NHOSTSVC.EXE
C:\Program Files\CA\Unicenter Remote Control\rcHost.exe
C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.exe
C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
C:\WINDOWS\system32\CCM\CcmExec.exe
C:\WINDOWS\system32\Drivers\ldlcserv.exe
C:\WINDOWS\system32\cidaemon.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\tp4serv.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\WINDOWS\system32\TpScrLk.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\Program Files\IBM\Personal Communications\tpam.exe
C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TPOSDSVC.exe
C:\Program Files\Lenovo\NPDIRECT\TPFNF7SP.exe
C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\ZCfgSvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\iFrmewrk.exe
C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Program Files\Lenovo\Zoom\TpScrex.exe
C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\McAfee\Common Framework\udaterui.exe
C:\PROGRA~1\MICROS~3\wcescomm.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_FATIHOE.EXE
C:\Program Files\ManageSoft\Schedule Agent\ndtask.exe
C:\Documents and Settings\lhebsgaa\Local Settings\Application Data\Smartbar\Application\QuickShare.exe
C:\Program Files\McAfee\Common Framework\McTray.exe
C:\PROGRA~1\MICROS~3\rapimgr.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Program Files\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\sqlmangr.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Common Files\Logitech\KHAL\KHALMNPR.EXE
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Hijackthis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://medarbejderportal.iss.dk
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer provided by CSC
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: ManageSoft Web Application Tracker - {30A22EC9-42D0-4D46-A2F7-7516419F943D} - C:\PROGRA~1\MANAGE~1\USAGEA~1\mgsiebho.dll
O2 - BHO: QuickShare WidgetEngine - {31ad400d-1b06-4e33-a59a-90c2c140cba0} - mscoree.dll (file missing)
O2 - BHO: Sing Along - {6492E171-2427-4932-B414-33574A089F5E} - C:\Program Files\SingAlong\singalng.dll
O2 - BHO: scriptproxy - {7DB2D5A0-7241-4E79-B68D-6309F01C5231} - C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\scriptcl.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: QuickShare Widget - {ae07101b-46d4-4a98-af68-0333ea26e113} - mscoree.dll (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [High Definition Audio Property Page Shortcut] HDAShCut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TrackPointSrv] tp4serv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ShStatEXE] "C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\SHSTAT.EXE" /STANDALONE
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPKBDLED] C:\WINDOWS\system32\TpScrLk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPHELPER] C:\Program Files\ThinkPad\Utilities\TpKmapAp.exe -helper
O4 - HKLM\..\Run: [Tpam.exe] C:\Program Files\IBM\Personal Communications\tpam.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TPOSDSVC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPFNF7] C:\Program Files\Lenovo\NPDIRECT\TPFNF7SP.exe /r
O4 - HKLM\..\Run: [IntelZeroConfig] "C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\ZCfgSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IntelWireless] "C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\iFrmewrk.exe" /tf Intel Wireless Tray
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 7.0] "C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] %SystemRoot%\system32\mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [SchedulingAgent_nDG] "C:\Program Files\ManageSoft\Schedule Agent\ndschedag.exe" -o RunNDStartup=True -o Startup=True
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [McAfeeUpdaterUI] "C:\Program Files\McAfee\Common Framework\udaterui.exe" /StartedFromRunKey
O4 - HKLM\..\Run: [Wondershare Helper Compact.exe] C:\Program Files\Common Files\Wondershare\Wondershare Helper Compact\WSHelper.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\PROGRA~1\MICROS~3\wcescomm.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [EPLTarget\P0000000000000000] C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_FATIHOE.EXE /EPT "EPLTarget\P0000000000000000" /M "Epson Stylus Photo PX830"
O4 - HKCU\..\Run: [Browser Infrastructure Helper] C:\Documents and Settings\lhebsgaa\Local Settings\Application Data\Smartbar\Application\QuickShare.exe startup
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [H/PC Connection Agent] C:\PROGRA~1\MICROS~3\wcescomm.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [TSClientMSIUninstaller] cmd.exe /C "cscript %systemroot%\Installer\TSClientMsiTrans\tscuinst.vbs" (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [TSClientMSIUninstaller] cmd.exe /C "cscript %systemroot%\Installer\TSClientMsiTrans\tscuinst.vbs" (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Program Files\Adobe\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = ?
O4 - Global Startup: Service Manager.lnk = C:\Program Files\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\sqlmangr.exe
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\INetRepl.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://medarbejderportal.iss.dk
O15 - Trusted Zone: *.2proceed.com
O15 - Trusted Zone: http://ardownload.adobe.com
O15 - Trusted Zone: http://www.adobe.com
O15 - Trusted Zone: *.amagerbanken.dk
O15 - Trusted Zone: *.apple.com
O15 - Trusted Zone: *.atento.no
O15 - Trusted Zone: *.bgbank.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.windowsupdate.com (HKLM)
O15 - Trusted IP range: 10.45.15.4
O15 - Trusted IP range: http://10.45.15.4
O15 - Trusted IP range: 213.160.26.42
O15 - Trusted IP range: http://213.160.26.42
O15 - Trusted IP range: http://62.153.86.114
O15 - Trusted IP range: 10.45.5.117
O15 - Trusted IP range: 10.45.15.4 (HKLM)
O15 - Trusted IP range: http://10.45.15.4 (HKLM)
O15 - Trusted IP range: 213.160.26.42 (HKLM)
O15 - Trusted IP range: http://213.160.26.42 (HKLM)
O15 - Trusted IP range: http://62.153.86.114 (HKLM)
O15 - Trusted IP range: 10.45.5.117 (HKLM)
O16 - DPF: {19D6A3D5-EA50-4C3B-88F0-79627C325570} (IlosoftMultipleImageCtrl Class) - http://iloapp.styrkr.dk/gallery/executable/IlosoftMultipleImageUpload.dll
O16 - DPF: {5D637FAD-E202-48D1-8F18-5B9C459BD1E3} (Image Uploader Control) - http://express.foto.com/ImageUploader5.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = global.iss.biz
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = global.iss.biz
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: Domain = global.iss.biz
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: AppnNode - IBM Corporation - C:\WINDOWS\system32\Drivers\appnnode.exe
O23 - Service: BlackICE - Internet Security Systems, Inc. - c:\Program Files\ISS\BlackICE\blackd.exe
O23 - Service: Unicenter Message Queuing Server (CA-MessageQueuing) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CAM\bin\cam.exe
O23 - Service: DM Primer (DMPrimer) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\DesktopCommonServices\DMPrimer\dmprimer.exe
O23 - Service: EPSON V3 Service4(04) (EPSON_PM_RPCV4_04) - SEIKO EPSON CORPORATION - C:\Program Files\Common Files\EPSON\EPW!3 SSRP\E_S50RP7.EXE
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: ThinkPad PM Service (IBMPMSVC) - Lenovo - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: IBM Enterprise Extender (ldlcserv) - IBM Corporation - C:\WINDOWS\system32\Drivers\ldlcserv.exe
O23 - Service: McAfee Framework Service (McAfeeFramework) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\Common Framework\FrameworkService.exe
O23 - Service: McAfee McShield (McShield) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\mcshield.exe
O23 - Service: McAfee Task Manager (McTaskManager) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\vstskmgr.exe
O23 - Service: ManageSoft Peer-to-Peer Download Service (mgsdl) - ManageSoft Corp - C:\Program Files\ManageSoft\Launcher\mgsdl.exe
O23 - Service: ManageSoft Security Service (mgssecsvc) - ManageSoft Corp - C:\Program Files\ManageSoft\Security Agent\mgssecsvc.exe
O23 - Service: ManageSoft installation agent (ndGlobalLauncher) - ManageSoft Corp - C:\Program Files\ManageSoft\Launcher\ndserv.exe
O23 - Service: ManageSoft managed device (ndinit) - ManageSoft Corp - C:\Program Files\ManageSoft\Schedule Agent\ndinit.exe
O23 - Service: NetOp Helper ver. 7.50 (2002289) (NetOp Host for NT Service) - Danware Data A/S - C:\Program Files\Danware Data\NetOp Remote Control\Host\NHOSTSVC.EXE
O23 - Service: PsExec (PSEXESVC) - Sysinternals - C:\WINDOWS\PSEXESVC.EXE
O23 - Service: RapApp - Internet Security Systems, Inc. - c:\Program Files\ISS\BlackICE\RapApp.exe
O23 - Service: Unicenter Remote Control Host (rcHost) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\Unicenter Remote Control\rcHost.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless WiFi Service (S24EventMonitor) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.exe
O23 - Service: IBM KCU Service (TpKmpSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
O23 - Service: IBM Trace Facility (TrcBoot) - IBM Corporation - C:\WINDOWS\system32\Drivers\trcboot.exe

--
End of file - 21210 bytes

Hvad gør jeg???
20. marts 2013 - 09:37 #1
Velkommen til E. ...

Yffer Pyffer  - trænger til en del oprydning !!!

Du får lige hele pakken ->

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

---

Samt ServicePack3 + efterfølgende MANGE opdateringer fra WindowsUpdate

Mere kan/vil følge derefter ...
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2013 - 12:50 #2
Hej og tusind tak for hurtigt reply :o)

Ved godt det bliver en drøj omgang - glad for at du vil hjælpe!

Så har jeg kørt ny omgang cclean, mbam og hijackthis med følgende logs:

Malwarebytes Anti-Malware (Prøveversion) 1.70.0.1100
www.malwarebytes.org

Database version: v2013.03.20.06

Windows XP Service Pack 2 x86 NTFS
Internet Explorer 8.0.6001.18702
lhebsgaa :: ISSGLAE646539 [administrator]

Beskyttelse: Slået til

mbam-log-2013-03-20 (09-54-18).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 320337
Tid gået: 59 minut(ter), 58 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 2
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer|ForceClassicControlPanel (Hijack.ControlPanelStyle) -> Data: 1 -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\DisallowCpl|1 (Malware.Trace) -> Data: Administrative tools -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 2
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer|NoRun (PUM.Hijack.Run) -> Dårlig: (1) God: (0) -> Sat i karantæne og erstattet succesfuldt.
HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System|NoDispBackgroundPage (PUM.Hijack.DisplayProperties) -> Dårlig: (1) God: (0) -> Sat i karantæne og erstattet succesfuldt.

Inficerede Mapper: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

(færdig)

OG

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe
C:\WINDOWS\system32\Drivers\trcboot.exe
C:\Program Files\IBM\Personal Communications\PCS_AGNT.EXE
c:\Program Files\ISS\BlackICE\blackd.exe
C:\Program Files\CA\SharedComponents\CAM\bin\cam.exe
C:\WINDOWS\system32\cisvc.exe
C:\Program Files\CA\SharedComponents\DesktopCommonServices\DMPrimer\dmprimer.exe
C:\Program Files\Common Files\EPSON\EPW!3 SSRP\E_S50RP7.EXE
C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Program Files\McAfee\Common Framework\FrameworkService.exe
C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\mcshield.exe
C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\vstskmgr.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Program Files\ManageSoft\Launcher\mgsdl.exe
C:\Program Files\ManageSoft\Security Agent\mgssecsvc.exe
C:\Program Files\ManageSoft\Launcher\ndserv.exe
C:\Program Files\ManageSoft\Schedule Agent\ndinit.exe
C:\Program Files\ManageSoft\Schedule Agent\ndtask.exe
C:\Program Files\Danware Data\NetOp Remote Control\Host\NHOSTSVC.EXE
C:\Program Files\CA\Unicenter Remote Control\rcHost.exe
C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.exe
C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
C:\WINDOWS\system32\CCM\CcmExec.exe
C:\WINDOWS\system32\Drivers\ldlcserv.exe
C:\WINDOWS\system32\cidaemon.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\tp4serv.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\WINDOWS\system32\TpScrLk.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\Program Files\IBM\Personal Communications\tpam.exe
C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TPOSDSVC.exe
C:\Program Files\Lenovo\NPDIRECT\TPFNF7SP.exe
C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\ZCfgSvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\iFrmewrk.exe
C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Program Files\Lenovo\Zoom\TpScrex.exe
C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\McAfee\Common Framework\udaterui.exe
C:\PROGRA~1\MICROS~3\wcescomm.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_FATIHOE.EXE
C:\Program Files\ManageSoft\Schedule Agent\ndtask.exe
C:\Documents and Settings\lhebsgaa\Local Settings\Application Data\Smartbar\Application\QuickShare.exe
C:\Program Files\McAfee\Common Framework\McTray.exe
C:\PROGRA~1\MICROS~3\rapimgr.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\Program Files\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\sqlmangr.exe
C:\Program Files\Common Files\Logitech\KHAL\KHALMNPR.EXE
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe
C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe
C:\Program Files\Hijackthis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://medarbejderportal.iss.dk
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer provided by CSC
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: ManageSoft Web Application Tracker - {30A22EC9-42D0-4D46-A2F7-7516419F943D} - C:\PROGRA~1\MANAGE~1\USAGEA~1\mgsiebho.dll
O2 - BHO: QuickShare WidgetEngine - {31ad400d-1b06-4e33-a59a-90c2c140cba0} - mscoree.dll (file missing)
O2 - BHO: Sing Along - {6492E171-2427-4932-B414-33574A089F5E} - C:\Program Files\SingAlong\singalng.dll
O2 - BHO: scriptproxy - {7DB2D5A0-7241-4E79-B68D-6309F01C5231} - C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\scriptcl.dll
O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: QuickShare Widget - {ae07101b-46d4-4a98-af68-0333ea26e113} - mscoree.dll (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [High Definition Audio Property Page Shortcut] HDAShCut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TrackPointSrv] tp4serv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ShStatEXE] "C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\SHSTAT.EXE" /STANDALONE
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPKBDLED] C:\WINDOWS\system32\TpScrLk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPHELPER] C:\Program Files\ThinkPad\Utilities\TpKmapAp.exe -helper
O4 - HKLM\..\Run: [Tpam.exe] C:\Program Files\IBM\Personal Communications\tpam.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\Program Files\Lenovo\HOTKEY\TPOSDSVC.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPFNF7] C:\Program Files\Lenovo\NPDIRECT\TPFNF7SP.exe /r
O4 - HKLM\..\Run: [IntelZeroConfig] "C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\ZCfgSvc.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [IntelWireless] "C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\iFrmewrk.exe" /tf Intel Wireless Tray
O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 7.0] "C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] %SystemRoot%\system32\mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [SchedulingAgent_nDG] "C:\Program Files\ManageSoft\Schedule Agent\ndschedag.exe" -o RunNDStartup=True -o Startup=True
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [McAfeeUpdaterUI] "C:\Program Files\McAfee\Common Framework\udaterui.exe" /StartedFromRunKey
O4 - HKLM\..\Run: [Wondershare Helper Compact.exe] C:\Program Files\Common Files\Wondershare\Wondershare Helper Compact\WSHelper.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Malwarebytes Anti-Malware] C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe /install /silent
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\PROGRA~1\MICROS~3\wcescomm.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [EPLTarget\P0000000000000000] C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_FATIHOE.EXE /EPT "EPLTarget\P0000000000000000" /M "Epson Stylus Photo PX830"
O4 - HKCU\..\Run: [Browser Infrastructure Helper] C:\Documents and Settings\lhebsgaa\Local Settings\Application Data\Smartbar\Application\QuickShare.exe startup
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [H/PC Connection Agent] C:\PROGRA~1\MICROS~3\wcescomm.exe (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [TSClientMSIUninstaller] cmd.exe /C "cscript %systemroot%\Installer\TSClientMsiTrans\tscuinst.vbs" (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [TSClientMSIUninstaller] cmd.exe /C "cscript %systemroot%\Installer\TSClientMsiTrans\tscuinst.vbs" (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Program Files\Adobe\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = ?
O4 - Global Startup: Service Manager.lnk = C:\Program Files\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\sqlmangr.exe
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present
O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\INetRepl.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://medarbejderportal.iss.dk
O15 - Trusted Zone: *.2proceed.com
O15 - Trusted Zone: http://ardownload.adobe.com
O15 - Trusted Zone: http://www.adobe.com
O15 - Trusted Zone: *.amagerbanken.dk
O15 - Trusted Zone: *.apple.com
O15 - Trusted Zone: *.atento.no
O15 - Trusted Zone: *.bgbank.dk
O15 - Trusted Zone: http://*.windowsupdate.com (HKLM)
O15 - Trusted IP range: 10.45.15.4
O15 - Trusted IP range: http://10.45.15.4
O15 - Trusted IP range: 213.160.26.42
O15 - Trusted IP range: http://213.160.26.42
O15 - Trusted IP range: http://62.153.86.114
O15 - Trusted IP range: 10.45.5.117
O15 - Trusted IP range: 10.45.15.4 (HKLM)
O15 - Trusted IP range: http://10.45.15.4 (HKLM)
O15 - Trusted IP range: 213.160.26.42 (HKLM)
O15 - Trusted IP range: http://213.160.26.42 (HKLM)
O15 - Trusted IP range: http://62.153.86.114 (HKLM)
O15 - Trusted IP range: 10.45.5.117 (HKLM)
O16 - DPF: {19D6A3D5-EA50-4C3B-88F0-79627C325570} (IlosoftMultipleImageCtrl Class) - http://iloapp.styrkr.dk/gallery/executable/IlosoftMultipleImageUpload.dll
O16 - DPF: {5D637FAD-E202-48D1-8F18-5B9C459BD1E3} (Image Uploader Control) - http://express.foto.com/ImageUploader5.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = global.iss.biz
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = global.iss.biz
O17 - HKLM\System\CS1\Services\Tcpip\Parameters: Domain = global.iss.biz
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: AppnNode - IBM Corporation - C:\WINDOWS\system32\Drivers\appnnode.exe
O23 - Service: BlackICE - Internet Security Systems, Inc. - c:\Program Files\ISS\BlackICE\blackd.exe
O23 - Service: Unicenter Message Queuing Server (CA-MessageQueuing) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\SharedComponents\CAM\bin\cam.exe
O23 - Service: DM Primer (DMPrimer) - Computer Associates - C:\Program Files\CA\SharedComponents\DesktopCommonServices\DMPrimer\dmprimer.exe
O23 - Service: EPSON V3 Service4(04) (EPSON_PM_RPCV4_04) - SEIKO EPSON CORPORATION - C:\Program Files\Common Files\EPSON\EPW!3 SSRP\E_S50RP7.EXE
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: ThinkPad PM Service (IBMPMSVC) - Lenovo - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: IBM Enterprise Extender (ldlcserv) - IBM Corporation - C:\WINDOWS\system32\Drivers\ldlcserv.exe
O23 - Service: MBAMScheduler - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: McAfee Framework Service (McAfeeFramework) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\Common Framework\FrameworkService.exe
O23 - Service: McAfee McShield (McShield) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\mcshield.exe
O23 - Service: McAfee Task Manager (McTaskManager) - McAfee, Inc. - C:\Program Files\McAfee\VirusScan Enterprise\vstskmgr.exe
O23 - Service: ManageSoft Peer-to-Peer Download Service (mgsdl) - ManageSoft Corp - C:\Program Files\ManageSoft\Launcher\mgsdl.exe
O23 - Service: ManageSoft Security Service (mgssecsvc) - ManageSoft Corp - C:\Program Files\ManageSoft\Security Agent\mgssecsvc.exe
O23 - Service: ManageSoft installation agent (ndGlobalLauncher) - ManageSoft Corp - C:\Program Files\ManageSoft\Launcher\ndserv.exe
O23 - Service: ManageSoft managed device (ndinit) - ManageSoft Corp - C:\Program Files\ManageSoft\Schedule Agent\ndinit.exe
O23 - Service: NetOp Helper ver. 7.50 (2002289) (NetOp Host for NT Service) - Danware Data A/S - C:\Program Files\Danware Data\NetOp Remote Control\Host\NHOSTSVC.EXE
O23 - Service: PsExec (PSEXESVC) - Sysinternals - C:\WINDOWS\PSEXESVC.EXE
O23 - Service: RapApp - Internet Security Systems, Inc. - c:\Program Files\ISS\BlackICE\RapApp.exe
O23 - Service: Unicenter Remote Control Host (rcHost) - Computer Associates International, Inc. - C:\Program Files\CA\Unicenter Remote Control\rcHost.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: Intel® PROSet/Wireless WiFi Service (S24EventMonitor) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: ThinkPad HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - Lenovo. - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.exe
O23 - Service: IBM KCU Service (TpKmpSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
O23 - Service: IBM Trace Facility (TrcBoot) - IBM Corporation - C:\WINDOWS\system32\Drivers\trcboot.exe

--
End of file - 21704 bytes

Så håber jeg på mere hjælp :o)
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2013 - 08:29 #3
Så er maskinen opdateret et hav af windowsopdateringer inklusiv SP3. Men selvfølgelig stadig problemer med yildmanager.

Please help! :o/
07. april 2013 - 22:19 #4
Er det en FIRMA PC ?

Domain = global.iss.biz
07. april 2013 - 22:25 #5
------------------------------------------------------------------------

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O2 - BHO: ManageSoft Web Application Tracker - {30A22EC9-42D0-4D46-A2F7-7516419F943D} - C:\PROGRA~1\MANAGE~1\USAGEA~1\mgsiebho.dll
O2 - BHO: QuickShare WidgetEngine - {31ad400d-1b06-4e33-a59a-90c2c140cba0} - mscoree.dll (file missing)
O2 - BHO: Sing Along - {6492E171-2427-4932-B414-33574A089F5E} - C:\Program Files\SingAlong\singalng.dll

O2 - BHO: Hjælp til tilmelding til Windows Live - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Conversion Toolbar Helper - {AE7CD045-E861-484f-8273-0445EE161910} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll

O3 - Toolbar: Adobe PDF - {47833539-D0C5-4125-9FA8-0819E2EAAC93} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll
O3 - Toolbar: QuickShare Widget - {ae07101b-46d4-4a98-af68-0333ea26e113} - mscoree.dll (file missing)

O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime

O4 - HKLM\..\Run: [Acrobat Assistant 7.0] "C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Distillr\Acrotray.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [Wondershare Helper Compact.exe] C:\Program Files\Common Files\Wondershare\Wondershare Helper Compact\WSHelper.exe

O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Program Files\Adobe\Reader\reader_sl.exe

O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel present

O8 - Extra context menu item: Convert link target to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert link target to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECaptureSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selected links to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppendSelLinks.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert selection to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html
O8 - Extra context menu item: Convert to Adobe PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIECapture.html
O8 - Extra context menu item: Convert to existing PDF - res://C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Acrobat\AcroIEFavClient.dll/AcroIEAppend.html

Genstart normalt...

------------------------------------------------------------------------

Du bør (SKAL) opdatere din gamle AcrobatReader ->
http://get.adobe.com/dk/reader/  FREKLIK det der Chrome 'halløj' !

---

Hvordan kører PC'en så nu ?
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2013 - 13:01 #6
ISSUE SOLVED

TUSIND TAK :o)
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2013 - 13:03 #7
Gammel aflagt firmacomputer...