Avatar billede Blueeyez Mester
21. marts 2013 - 22:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Premium ekspert

Jeg kom til at tænke på om det kunne være interessant at tilbyde brugerne at købe sig fra alle reklamerne herinde? Jeg ved ikke hvor meget der tjenes pr bruger pr måned på reklamerne, men ærligtalt.. Kunne være rart at slippe af med dem.. Til information kender jeg til adblock, men bruger min iphone med dolphin og de er ikke så langt med udvidelser... Dernæst tænkte jeg os på om ekspertens økonomiske tilstand er god? Ved mange af os blokere de reklamer der er herinde på pc, men jeg ved os at de er der for pengenes skyld, men er de drevet af nødvendighed eller grådighed? For i kunne jo tilbyde en form for abonnement / rank: Premium ekspert og så kan de betale til dette forum men os slippe af med de irriterende reklamer...

Håber andre kan følge forslaget..
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
21. marts 2013 - 23:01 #1
Det lyder da fint nok hvis du vil betale eksperten for at slippe for reklamer.

Personligt ville jeg ikke gøre det og hvis vi sagde at det ikke var muligt at fjerne reklamerne så ville jeg bare lade være med at bruge hjemmesiden. Specielt de irriterende reklamer hvor der er bevægelse hele tiden de er godt nok belastende. Også er det også bare belastende at se de samme reklamer igen og igen.

Jeg ved ikke hvor meget du vil betale men lad os sige du ville gøre sådan for 10 andre hjemmesider så kunne du jo lige så godt købe en anden mobil hvor der var mulighed for at bloker reklamer.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. marts 2013 - 23:10 #2
Der var engang mulighed for at koebe PRO medlemsskab af E.

Jeg tror ikke at det solgte.
Avatar billede milter Ekspert
21. marts 2013 - 23:40 #3
For nogle år siden kunne man også på eksperten.dk automatisk slippe for reklamer og lignende, hvis man gennem en periode (vist nok en måned) havde optjent et vist antal point gennem pointgivningen.

Jeg tror ikke, du skal regne med noget som helst i den retning fra IDG Danmark A/S. Når man ser på, at flere aviser langsomt er begyndt at forberede læserne af deres webudgaver på brugerbetaling, så må vi nok også her indrette os efter, at det går den vej.
Avatar billede arne_v Ekspert
22. marts 2013 - 01:38 #4
Top 100 i maaned X gav gratis pro i maaned X+1.
Avatar billede Blueeyez Mester
22. marts 2013 - 08:18 #5
#1 nu ikke min iphone der fejler, blot dolphin (browser) der ikke har plugins :-/
Tja vil ikke betale en formue, men eksperten.dk er efter min mening et af de gode sider..

#2 okay, underligt de fjernede det så Oo

#3 Den slags lyder godt :-)

#4 kunne faktisk være en god en :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
25. marts 2013 - 22:15 #6
Lukker