Avatar billede Blueeyez Mester
27. marts 2013 - 21:30 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Antal spørgsmål

Jeg har nu set en del tilfælde hvor folk laver spørgsmål for derefter ikke at deltage i dem, derfor synes jeg man højest må have 1 åbent spørgsmål af gangen herinde, da disse personer ofte har mere end 1 spørgsmål åbent men som de ikke deltager eller lukker / afgiver point i..

Hvad synes i? (Gælder alle)
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
27. marts 2013 - 21:48 #1
Dårlig ide.

Så hvis der er 2 ting du vil vide så skal du vente på svar før du kan lukke det og spørge om det andet du ville vide.
Avatar billede finb Ekspert
27. marts 2013 - 22:27 #2
Hellere begrænset levetid fx 1 måned,
hvorefter man kan forlænge spørgsmålet
ved at betale med point, ellers auto-slettes spm.
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2013 - 22:34 #3
valbycom har for over et år siden foreslået følgende til Admin:
http://www.eksperten.dk/blog/36
Hvis det kan lade sig gøre er jeg tilhænger af at begrænse muligheden for at åbne nye spørgsmål. F.eks. efter 5 åbne spørgsmål, er det ikke muligt at oprette endnu et; så man altså er nød til at lukke et spørgsmål for at oprette et nyt. Så kan ingen bruger have mere end 5 åbne spørgsmål.

Desværre er admin lars et meget dårlig eksempel angående det problem, han gad ikke afslutte sit eget spørgsmål og komme med en afgørelse. Så det er fløjtende ligegyldig hvad vi mener her.
Avatar billede Blueeyez Mester
27. marts 2013 - 22:53 #4
#3 han har da fat i noget, synes dog spm skal lukkes/afsluttes senest 14 dage efter sidste indlæg..  De fleste spm løses da på nogle timer...

Point bør uddeles til folk der overvågertråden.. Man kan jo anmelde dem og så mister de xxx antal point eller xx% af deres point..

Tja at vi prøver at vise interesse er en begyndelse ;-)
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2013 - 23:06 #5
Ja ok, men problemet er jo at ingen gider tage sig noget af forslag fra brugerne.
Avatar billede Blueeyez Mester
27. marts 2013 - 23:22 #6
Har sendt besked til ham lars :-)
Hvis du kender til flere starfs så smid dem en besked ;-)
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2013 - 23:25 #7
OK:)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2013 - 09:10 #8
Nej du har ret offline39. Nu er det over et år siden den tråd startede (#3), og jeg kan ikke se nogle ændringer endnu.
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2013 - 09:31 #9
Det har nok også lange udsigter, hvis nogen. For der er jo, i linket, flere af de faste "gamle" brugere, som kritiserer det manglende initiativ fra Ekspertens side, og det hjalp jo ingenting.
Og når selv de "gamle" ikke bliver respekteret, er der nok baggrund for pessimisme.
Avatar billede Blueeyez Mester
28. marts 2013 - 09:40 #10
Kunne være der skulle smides alternativer til eksperten.dk op herinde :-) (Må da være et derude på dansk som er enten på lige fod eller bedre end eksperten.dk) ?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2013 - 09:45 #11
Ja det er der.
Jeg var med i et tilsvarende spørgsmål for snart 3 år siden, og det udmøntede da sig i at der skulle blive sendt en mail ud hvis tråden har været inaktiv i 14 dage. Jeg ved dog ikke om den virker, da mine tråde sjældent er åbne så længe.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. marts 2013 - 10:01 #12
#11 var en besvarelse til off-line39.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. marts 2013 - 17:52 #13
#10

Er forsøgt.

www.uniteit.dk

Doede.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. marts 2013 - 17:55 #14
#4

Mange spoergsmaal loeses paa faa timer.

Men det sker med de lidt tungere spoergsmaal at spoerger skal i gang med at laese til eksamen og foerst kan genoptage projektet bagefter.
Avatar billede Blueeyez Mester
28. marts 2013 - 18:03 #15
#13 den er da død ret hurtigt? Oo

Os derfor jeg nævner at de skal lukkes. Efter 14 dage fra seneste indlæg :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
28. marts 2013 - 18:13 #16
Der kom aldrig rigtigt noget trafik, saa den doede en langsom doed over et par aar.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. marts 2013 - 18:14 #17
Du kan godt risikere at der gaar 4 uger uden indlaeg, fordi spoerger sidder og terper.
Avatar billede Blueeyez Mester
28. marts 2013 - 18:18 #18
#16 okay, aldrig hørt om den før nu, lidt en skam, kunne være fedt hvis nogen gad og lave et alternativ..

#17 man plejer da godt kunne skrive en kommentar hver 10 dag for at undgå spørgsmålet lukkes..?
Avatar billede Blueeyez Mester
28. marts 2013 - 22:06 #19
Lukker