Avatar billede superdry Nybegynder
28. marts 2013 - 16:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

I123.dk Basic 1. Hvor mange sider kan jeg have på det hotel ?

Hejsa, jeg sidder og skal igang med at lave en hjemmeside og har derfor udset mig i123.dk som host, i første omgang skal jeg blot lave en enkelt side, men ud i den nærmeste fremtid regner jeg med at jeg skal lave én mere, derfor vil jeg gerne vide hvor mange sider man kan have i en Basic 1 pakke hos i123, jeg har ikke selv kunne finde det ud fra deres produktbeskrivelse :)

Derfor ville det være super fedt hvis der var en venlig sjæl, som kunne hjælpe mig på denne påske torsdag ;) på forhånd tak !
Avatar billede Blueeyez Mester
28. marts 2013 - 17:17 #1
Ubegrænset
Avatar billede Blueeyez Mester
28. marts 2013 - 17:18 #2
Avatar billede vagn99 Nybegynder
28. marts 2013 - 18:21 #3
Jeg kender ikke så meget til udbydere, men jeg har selv brugt
Surftown i nogle år.
Fidusen her er, at du i øjeblikket kan købe adgang for 1 kr for et år. Jeg bruger normalt mellemopkobling med 10 domains.

Prøv at overvej den løsning. 1 kr. kan man vel altid undvære.
En fordel ved Surftown er, at de ikke forfølger en. Betaler du ikke lukker de bare din konto. Jeg fik en regning på 635 kr for næste år, men valgte så at åbne en ny konto til 1 kr. Den gamle løber så bare ud.
Avatar billede vagn99 Nybegynder
28. marts 2013 - 18:30 #4
#3
Jeg beklager. Jeg har lige været på Surftown. Priserne er sat op
så 1 kr tilbuddet gælder umiddelbart ikke længere.
Det var også næsten for godt til at være sandt, men jeg nåede dog at oprette 2 konti til 1 kr for 1 år
Avatar billede CasperP Nybegynder
28. marts 2013 - 20:11 #5
Jeg bruger selv http://fragnet.net/web-hosting.php som er et svensk ejeret hosting firma, De hoster lidt af hvert men er dygtigt især med deres support :)
Avatar billede Blueeyez Mester
29. marts 2013 - 20:23 #6
Kunne det tænkes spørger vil være med i sit spørgsmål? :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
08. april 2013 - 08:25 #7
Smider svar
Avatar billede Blueeyez Mester
08. april 2013 - 21:24 #8
Afmelder tråden.