Avatar billede ulvehun Juniormester
31. marts 2013 - 10:36 Der er 9 kommentarer

IE10

Jeg kører W7 64-bit med IE9 uden problemer! Men nu melder maskinen, at der er en vigtig opdatering, som er IE10! Har prøvet at opdatere til denne version 2 gange, men så crasher mine spil på nettet???
Jeg kan ikke finde nogen steder, at der er problemer med installeringen?
Nogen, der har gode råd?
Avatar billede 220661 Ekspert
31. marts 2013 - 12:02 #1
Er det alle spil?
Er der til spillene på hjemmesiden nogle spørgsmål om denne fejl, og hvordan man retter den? (man skal muligvis bruge engelske søgekriterier)
Java og Flash er på plads og virker?
Avatar billede claes57 Ekspert
31. marts 2013 - 13:13 #2
typisk findes IE i både 64 og 32bit - hent begge, og brug 32bit versionen til spil.
Avatar billede ulvehun Juniormester
31. marts 2013 - 16:13 #3
Alt virker ellers og der er ikke noget på hjemmesiden om dette
Avatar billede ulvehun Juniormester
31. marts 2013 - 16:15 #4
Mit "problem" er, at Microsoft kommer med meldingen om, at IE10 er en vigtig opdatering!
Skal jeg så ikke i stedet måske afinstallere IE9 og så installere 10?
Mener også at have hørt, at antivirus skal deaktiveres, mens man opdaterer?
Jeg er forvirret! 10 burde da være en forbedring?
Avatar billede ulvehun Juniormester
31. marts 2013 - 16:16 #5
Ja, det kunne måske være en mulighed, men det virker da bare ulogisk! Opdateringer skal da bare virke!
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
31. marts 2013 - 16:31 #6
Det er desværre ikke altid sådan at opdateringer virker.

Og ay Microsoft siger at IE10 er en vigrig opdatering er jeg ret sikker på kun er fordi det er deres eget software man installerer og at de vil have folk bruger deres browser, og den er til en hvis del også integreret i windows.

Selv har jeg ikke installeret IE10 endnu, og venter stadig med det endnu indtil den har trådt sine babysko og jeg er også mere firefox bruger :)
Avatar billede ulvehun Juniormester
31. marts 2013 - 18:09 #7
Tak for svar - jeg tror også, jeg bare afventer
Avatar billede claes57 Ekspert
31. marts 2013 - 18:52 #8
alt andet lige, så ville I stadig køre på IE6 hvis I kunne?, og ikke kunne tilgå moderne sites.
Der er fejlrettelser og nyheder i IE10. Bare lev uden, men lad være med at bruge IE9 indtil I skifter op - så er chrome/firefox langt bedre/sikre.
Microsoft går et trin op i modelnummer når:
der er for mange fejl i den gamle, som ikke kan reddes
du har opgraderet windows, så hvorfor ikke også browser
Avatar billede ulvehun Juniormester
31. marts 2013 - 20:49 #9
Det har du nok ret i 😉