Avatar billede k-b-n Nybegynder
05. april 2013 - 10:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Boxee vs WD TV live

Jeg mangler en boks til afspilning af netflix, og har kig på enten D-Link Boxee eller WD TV live..

Udover netflix, vil jeg også gerne bruge den til afspilning af MKV og IMG/ISO filer.

Hvad er jeres bud på den bedste boks til formålet?
Avatar billede Stepahead Nybegynder
05. april 2013 - 11:40 #1
Jeg har ikke erfaring med boxee men WD TV Live har jeg haft i et par år og den fungerer perfekt med næsten alle formater dog kun med usb harddisk. Netværksdelen fungerer sjældent og nærmest aldrig. Jeg har en Homeserver stående og den kan kun finde den hver 8.-10. gang.
Avatar billede Blandy Praktikant
05. april 2013 - 11:57 #2
Har selv apple tv og wd tv live. netflix delen er meget bedre på apple tv, men når det gælder afspilning af mkv iso og alt andet er wd rigtig god. Har aldrig oplevet noget den ikke vil afspille, både via netværk og usb harddisk.

dog er brugerfalden og brugsmulighederne lige skrabet nok. savner mang funktioner og et mere smooth miljø.

har selv en maskinen hvos filmene bliver streamet fra, virker 99% af tilfældene.

dog skal blu ray iso'er afspilles fra usb harddisk da netværk ikke er hurtig nok til den store mængde data.
Avatar billede k-b-n Nybegynder
05. april 2013 - 14:30 #3
Det er 1080p MKV. filer og DVD Iso/Img filer jeg regner med at bruge..

WD tv live koster jo kun halvdelen af Boxee, så det er nok den jeg tænker mest på at købe..
Avatar billede k-b-n Nybegynder
05. april 2013 - 14:32 #4
Streamet fra WiFi netværk :)
Avatar billede k-b-n Nybegynder
11. maj 2013 - 10:45 #5
lukket