Avatar billede marvel Praktikant
05. april 2013 - 15:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Edit Excel ark i Windows Phone

Jeg har et excel ark med et simpelt opslag, der helst skulle kunne modtage input på en Windows Phone. Ved I om det er muligt?

På min egen iPhone kan man IKKE skrive i celler, kun se/visning. Samme resultat når jeg enten åbner filen eller åbner den i Skidrive via en browser.
Jeg har ikke mulighed for at teste på en Windows Phone, desværre.

Nogle gode ideer / kendskab til Windows Phone?
Avatar billede vejmand Juniormester
05. april 2013 - 15:11 #1
http://www.windowsphone.com/da-dk/how-to/wp7/office/use-office-excel-mobile

PS: Ellers ikke noget jeg ved noget om.....  :-)
Avatar billede marvel Praktikant
05. april 2013 - 15:18 #2
hej vejmand, tak skal du have. Er Microsoft Excel Mobile standard udstyr på en Windows Phone?
Avatar billede vejmand Juniormester
05. april 2013 - 15:24 #3
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. april 2013 - 16:22 #4
Har win phone 8, og ja du kan redigere og office indgår ;o)

En anden ting er så at jeg gik fra Android til Lumia 920 for ca 2 måneder siden og savner min Android :-( Kan ikke rigtigt vænne mig til systemet. Der er absolut ikke noget i vejen med det, det kører bare derudaf, men det er ligesom om der mangler et eller andet.