Avatar billede Slettet bruger
10. april 2013 - 08:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Betinget Formatering

Hej,
Jeg har oprettet et Projekt gantdiagram i Excel 2010 og har lavet betinget formatering for selve gantcharten således at den formaterer en chart hvis datoeni chartområdet ligger mellem 2 definerede datoer. Min udfrodring er at de projekter som starter den den 01-01-2013 ikke formateres som ønsket, men det gør de der starter eks. 01-06-13. Hvad kan fejlen være?

Jeg håber at nogen kn hjælpe mig med dette?

MVH
Hkas
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. april 2013 - 08:12 #1
Forkert kategori du har postet i.
Denne kategori er til forslag der vedrører Eksperten.

Læg et svar (der lyser gult) du selv godkender (så det lyser grønt) og derved lukker spørgsmålet.
Opret derefter et nyt spørgsmål i rette kategori.
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Blueeyez Mester
10. april 2013 - 08:13 #2
Første fejl er at du spørger i den forkerte kategori.

Smid et svar, accepter det, find den rette kategori og opret samme spørgsmål ;-)
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2013 - 08:17 #3
fejl kategori - jeg undskylder.
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2013 - 09:11 #4
dette er løsningen