Avatar billede Madsen123 Nybegynder
10. april 2013 - 10:53 Der er 5 kommentarer

Benzin eller el løbehjul

Jeg overvejer at købe et benzin eller el løbehjul, men kan ikke bestemme mig. Hvad anbefaler i? Fordele og ulemper tak.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. april 2013 - 11:02 #1
well de er lige ulovlige at bruge på alm. vej (og fortov mv.).

El larmer ikke.

Benzin har tit længere rækkevidde og tophastighed.

PS. Ja politiet gider godt at stoppe dem, de ved jo det er en nem fangst til at forbedre deres statistik (og så er de langt fra vilde med bremse og øvrige køreegenskaber, altså trafiksikkerheden).
Avatar billede Madsen123 Nybegynder
10. april 2013 - 11:22 #2
Tak for svar, men hvad vil du anbefale?
Avatar billede Blueeyez Mester
10. april 2013 - 11:43 #3
Vil anbefale dig at smide et svar, acceptere det og oprette spørgsmålet i den rette kategori :-)
Avatar billede Madsen123 Nybegynder
10. april 2013 - 11:47 #4
Hvad vil du anbefale?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
10. april 2013 - 12:07 #5
Det samme som post #3
Du har postet i en kategori der omhandler forslag til Eksperten (lagde jeg ikke mærke til da jeg så dit spørgsmål på forsiden).
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo