Avatar billede idalouise Nybegynder
07. maj 2013 - 12:36 Der er 4 kommentarer

skype

jeg er godt irriteret. Jeg har nemlig ingen lyd på Skype. Symbolerne viser ellers det skulle være ok, og når jeg kører testen, altså Skypes, ja så får jeg ingen fejl. Jeg har lyd og mikrofon på andre chatprogrammer, men bare ikke Skype. Ærgerligt, da jeg finder Skype har det bedste billedkvalitet. Nogen der kunne tænke sig til hvad det kan være`?

På forhånd tak!
Avatar billede 220661 Ekspert
07. maj 2013 - 18:37 #1
Hvor længe har du manglet lyden?
Er det kun få dage kunne du systemgendanne til da det virkede.
Avatar billede idalouise Nybegynder
07. maj 2013 - 20:04 #2
Hej og tak for din interesse.

Jeg har først downloaded Skype på denne computer for nogle dage siden, og den har aldrig virket.... jo video kører fint, men bare ingen lyd.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. maj 2013 - 08:22 #3
Bruger du pc i forbindelse med surround?
I denne nye tråd her http://community.skype.com/t5/Mac-Linux/No-sound/td-p/712566/page/2 (nederst) er der en som beskriver noget med surround indstillinger.
Avatar billede idalouise Nybegynder
13. maj 2013 - 17:12 #4
Nej det gør jeg ikke. Ved ikke lige hvorfor den her skaber sig, jeg plejer aldrig at have problemer med Skype på hverken stationær eller bærbar. Denne her er en ny bærbar HP Pavillon. Efter jeg købte den har jeg hørt noget ufordelagtigt om den. Så måske er det maskinen.