Avatar billede teknik Juniormester
17. maj 2013 - 11:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Givet point retur til sig selv - burde vel ikke tælle i toplister?

Hvis man opretter et spm. til 200 points, og så "tager dem hjem" igen, så tæller de som scorede points.

Det forekommer lidt urimeligt.

Havde ført "senste 24 timer" toplisten med 395 point,

altså hvis ikke en - antageligt 100% sagsløs -
havde lavet sådan et stunt to gange

snøft....snøft...

Er selvfølgelig revnende ligegyldigt, blev bare lidt overrasket
over at man kunne score 400 points på at have løst nul problemer.

- fortsæt endelig med det gode arbejde

mvh :-)

Teknik
17. maj 2013 - 15:24 #1
Hvis du fremsætter et forslag om at points der frigives ved at man accepterer eget svar ikke skal medtages i toplisterne kan jeg godt støtte.  (Men det går for tiden ikke stærkt med at få forslag behandlet.)

Jeg opretter dette som svar, så du ikke på et tidspunkt skal til at lukke det med eget svar.
17. maj 2013 - 15:31 #2
her kommer svaret.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. maj 2013 - 17:32 #3
#1 Jeg er enig i begge udsagn.
Ændringer her på Eksperten kan man vist kun drømme om.
I dette tilfælde her blev kategorien dog brugt rigtigt :-)
Men teknik er jo også en garvet bruger ;-)
Avatar billede arne_v Ekspert
18. maj 2013 - 23:02 #4
Svar paa egne spoergsmaal boer naturligvis ikke taelle som tjente point.

Men hvis det var det stoerste problem, saa ..........

:-)
Avatar billede teknik Juniormester
20. maj 2013 - 17:09 #5
Enig i ovenstående, så er det "nævnt", og

og som arne_v skriver, så er der jo sikkert masser af andet som bør laves først, hvis der ofres nogle timer på ændringer.