Avatar billede davidchristensen Praktikant
20. juni 2013 - 11:35 Der er 1 løsning

Mounte image på usb

Hejsa.

Jeg prøver at mounte et image på en usb via OSX's diskværktøj. Jeg har formateret USB'en korrekt og vælger henholdsvis Kilde og Destination - men den kommer op med en fejl om, at .dmg-filen er i læse-skrive-mode og kan ikke gøres passiv. Derefter afslutter den.

Jeg forstår ikke rigtigt noget. Hvad kan være galt og hvad kan man gøre?
Avatar billede davidchristensen Praktikant
20. juni 2013 - 12:07 #1
Jeg fandt ud af det - man skal åbenbart åbne dmg-filen i diskværktøjet først..