Avatar billede Jackount Nybegynder
09. juli 2013 - 23:58 Der er 2 kommentarer

Hvad synes I om siden?

Vi har lige opdateret vores hjemmeside, PorkyGames.com, som er lavet i PHP, men har nogle vildt fede Javascript-features:

- AJAX (scroll ned for at se det)
- Responsivt design (resize vinduet - det hele er udregnet med JS)
- Dags/nat temaer (Vi synes selv dette er ret fedt - skift med knapperne i højre side)
... læg mærke til, at temaerne ser forskellige ud for hver reload af siden - igen udregnet med JS !

Hjemmesiden burde også virke i IE.

Hvad synes I om det hele?

- Point vil blive givet efter relevant kritik!
Avatar billede tobrukDk Novice
10. juli 2013 - 00:05 #1
Du skulle også overvej at hold til en background,
Top menu kan jeg ikke rigtig finde ud når jeg scroll ned af siden.
Farverne passer ikke samme på nogle måde.

Kig her hvis du skal have hjælp til farve: http://www.colourlovers.com/
Avatar billede swordcat Nybegynder
10. juli 2013 - 07:06 #2
Jeg synes faktisk at hjemmesiden er rart godt sat sammen. Den er nem at navigere sig i og er utrolig brugervenlig. Jeg kan især godt lide at der ikke er banner og reklamer. Baggrundsfarven blev skiftet mens jeg sad og skrev. Den blå baggrund med skyerne er helt klart pænere, så hold dig til den. Fedt at du også har inddelt spilene i kategorier. Loadinghastigheden er ganske fint. Eneste kritik jeg har er, at du burde overveje at have et logo , som du også skal bruge som favicon, istedet for den gule pacman. Det virker lidt amatør-agtigt.