Avatar billede LucasLP Nybegynder
22. juli 2013 - 19:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Internetforbindelse Langsom?

Hej eksperter
Mit problem er at jeg har lag spikes i spil, og det forstår jeg overhovedet ikke da jeg har 65% i udnyttelse af netværket (ifølge TP-LINK Utility). Jeg bruger trådløs forbindelse, og har et TP-LINK WDN3200 modem. Jeg har testet min hastighed på speedtest.net, og min ping er omkring ~20 ms, og 50 ned og 5 op.
Jeg har har Yousee Bredbånd, og det har virket før, inden jeg var på ferie. Jeg har også scannet min comp efter spyware, vira og andet skidt. Har også prøvet at slå wifi fra mine telefoner fra, men stadig ingen forskel.
-Lucas
Avatar billede LucasLP Nybegynder
22. juli 2013 - 19:11 #1
Den siger også i de spil at jeg har en ping omkring 40 ms, men pludselig stiger den op på 400 ms~ hvilket er ret irriterende. Har også lige set det her, ved ikke om det har nogen betydning men link: http://i.imgur.com/T3kzO8S.png?1
Avatar billede Slater Ekspert
22. juli 2013 - 19:21 #2
Det er ganske normalt at trådløst netværk og spil ikke fungerer godt sammen. Har du slet ingen mulighed for at sætte et kabel til?
Avatar billede LucasLP Nybegynder
22. juli 2013 - 19:25 #3
Nej :/ Jeg bor i et murstenshus og har ingen kabelting i væggen, og det bliver alt for dyrt og besværligt at lave et :(
Avatar billede Blueeyez Mester
22. juli 2013 - 19:36 #4
Har du prøvet og slukke dit netværksudstyr i 10 min?
Avatar billede LucasLP Nybegynder
22. juli 2013 - 19:38 #5
Mener du routeren, eller mit modem?
Avatar billede Blueeyez Mester
22. juli 2013 - 19:44 #6
Det hele på samme tid :-)
Avatar billede LucasLP Nybegynder
22. juli 2013 - 19:44 #7
Prøver lige! :)
Melder tilbage om det virker!
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juli 2013 - 19:45 #8
Man kan køre netværk gennem stikkontakterne og få kablet forbindelse den vej. Det hedder Home Plug.
Har dog ikke selv testet disse, så jeg ved ikke hvilke man skal købe.
https://www.homeplug.org/home/
Avatar billede LucasLP Nybegynder
23. juli 2013 - 10:23 #9
Okay, nu har jeg prøvet at genstarte mit netværksgrej efter nogle minutter, og det ser ud til at være fixet, smid et svar :)
Avatar billede Blueeyez Mester
23. juli 2013 - 10:37 #10
#9 får du her :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
23. juli 2013 - 10:38 #11
Hov...