Avatar billede caco52 Juniormester
27. juli 2013 - 06:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webcam

Hej

Jeg har lige fået et webcam. Jeg vil gerne lave en video som jeg derefter vil sende på en mail til een. Jeg er rent ud sagt 'dum som en dør' på dette område. Kunne jeg få en udførlig beskrivelse af hvad jeg skal gøre ?

På forhånd tak

Caco
27. juli 2013 - 08:56 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Webcam ? Model, fabrikat, type, ... ? Der bør følge noget software med ? Eller kan 'noget' hentes fra fabrikantens hjemmeside ...
Avatar billede caco52 Juniormester
27. juli 2013 - 09:38 #2
Hej

Jeg har win7. webcam bare en billig udgave fordi jeg ville prøve det. Webcam er 17003/faq en trust model. Men jeg kan ikke se hvordan jeg installerer device driver softvare. Hvor finder jeg den ?

Caco
27. juli 2013 - 09:49 #3
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...

---

Altså denne ->
www.trust.com/products/product.aspx?artnr=17003

(DER kan du hente driver mm.)
27. juli 2013 - 10:03 #4
Du har lige 'lukket' tråden ved at [Accepter] dit eget svar i #2 ???

Se mere i www.eksperten.dk/faq
Avatar billede caco52 Juniormester
27. juli 2013 - 10:05 #5
Hej

Når jeg er på trusts hjemmeside kan jeg ikke downloade drivers den bliver bare ved med at spørge om nummer på webcam som 17003 - 02. Hvad skal jeg så gøre ?

Caco