Avatar billede vvha Praktikant
30. august 2013 - 17:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vedhæftede fil på IPad

Når jeg får en mail på min IPad der er vedhæftet en fil, det kan f.eks være en Word fil, så kan jeg ikke åbne den. Hvilken App skal jeg downloade for at få det til at fungere. Helst free. Jeg er blevet anbefalet Idocs lite men den er behæftet med "anstødelige ting".
Avatar billede claes57 Ekspert
30. august 2013 - 19:51 #1
hvis du har råd til en ipad, så har du også råd til 'docs unlimited' der er en free - og så en uden reklamer.
Avatar billede Pyrros Novice
30. august 2013 - 21:31 #2
Hehe, ville dog råde til at købe Pages, da nu at det er Apples word. Det koster  65 kroner, og funkere.

//Mvh. Sebastian
Avatar billede poloen Nybegynder
30. august 2013 - 22:47 #3
Pages er dog ikke helt opdateret med hensyn til MS Word, e.g, de kan kun bruge doc 95.

Den kan dog integreres med Dropbox for at lave backup af dine filer.
Avatar billede vvha Praktikant
31. august 2013 - 10:02 #4
Til Claes57 vil jeg sige, at du aner da ikke, hvad jeg har råd til.Det kunne jo være, at jeg har købt en IPad fordi jeg ikke har råd til en ny computer.Og så synes jeg i øvrigt at dine private meninger ikke hører til i dette forum. I øvrigt virker 'docs unlimited'ikke.
Avatar billede vvha Praktikant
14. september 2013 - 11:50 #5
Jeg har fundet en, der kunne hjælpe.