Avatar billede lysholm Praktikant
01. september 2013 - 17:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skal foretage fejlfinding af problemer inden netadgang

Hej
Jeg har ændret koden på mit forældres trådløse netværk, da koden skulle være til at huske.(Og den gamle kode var væk)

Jeg nulstillede deres router og fik dermed rettighed, til at oprette et nyt password, det gik fint, men der er opstået et problem.

Hver gang pc-en startes op og man skal på nettet, så skal der foretages en "foretage fejlfinding af problemer" på internetadgangen og det er træls! Efter det er gjort, så virker nettet igen, men det kan ikke være rigtig man skal gennem den procedure hver gang!

Nogen der har et bud på en løsning?
01. september 2013 - 19:33 #1
Generelt:
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, ... ?
Avatar billede lysholm Praktikant
01. september 2013 - 19:57 #2
Det er Win7
Avatar billede lysholm Praktikant
03. september 2013 - 09:08 #3
Jeg prøvede at afinstallere netkortet og installerede det igen - så var problemet løst!