Avatar billede Condor Praktikant
08. oktober 2013 - 10:17 Der er 5 kommentarer

Mangler en der vil hjælpe med en kodning

Vi har en hjemmeside på one.com
og på den skal jeg bruge en formular som fx denne her
der er nederst på siden.
dog skal den kunne indeholde flere felter for flere varer.

hvor kan jeg finde sådan en jeg kan kopiere over og brugen koden til vores egen side ?
jeg har desværre ikke det mindste forstand på selv at lave koder mv. derfor jeg skal kunne finde lidt forskellige formularer mv

skal også bruge en "kontakt formular
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. oktober 2013 - 10:39 #1
Hvad er det helt præcist du skal have hjælp med?

Er det med at google, er jeg sikker på du gør det bedst selv, da du ved hvad du vil have.
Avatar billede Condor Praktikant
08. oktober 2013 - 11:02 #2
nej til at lave en koden for mig som jeg kan bruge
det skal bruges så folk kan bestille på vores side
de få ting vi sælger af merchandise
sådan en boks hvor folk kan udfylder deres
data og så trykke send.

Navn
Adresse
telefon
tshirt størrelse
andet
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. oktober 2013 - 11:13 #3
OK, det får du nok ikke lavet for point, der må du nok frem med pengepungen. Eller hvis du har et familiemedlem/ven der er villig til at bruge tid på det, kunne det også være en mulighed.

Jeg kan jo heller ikke få en mekaniker til at reparere min bil gratis. Derimod kan jeg, på et af de mange motorfora der findes, få vejledning til at gøre det selv, af kvalificerede folk.
Avatar billede Condor Praktikant
08. oktober 2013 - 11:19 #4
ok men hvis der er nogle folk herinde der kan hjælpe med et direkte link hvor jeg kan læse om det ( jeg har prøvet at google det, men kan ikke finde det da jeg ikke ved hvad sådan noget hedder ) eller kan hjælpe på anden måde ville det være super.
Avatar billede conz Juniormester
08. oktober 2013 - 17:31 #5
Prøv noget i denne retning:
www.google.com/search?q=custom+mail+form+free