Avatar billede nemlig Professor
08. oktober 2013 - 19:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Køb af .pt domæne

Hejsa.
Nogen der ved, hvor jeg kan købe et .pt domæne (Portugal) til fornuftige penge.

Hos www.GratisDNS.dk koster det 699 kr., og jeg har ikke kunnet finde det billigere.

Jeg har også brug for at vide, hvad den årlige domæneafgift er, og om der er nogle udfordringer med, at få domænet til at pege på min hjemmeside, som jeg har hostet hos www.unoeuro.com.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. oktober 2013 - 20:02 #1
Hej.

  Prisen tror jeg ikke du finder lavere, ligesom deres DNS er glimrende til formålet. Fornyelse kan deres support svare på.

De bedste hilsner
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. oktober 2013 - 20:12 #2
Hvis du søger direkte på denne side: https://www.dns.pt/en/
Og forsøger at oprette dig som bruger, kan du så gennemføre en bestilling? Tænker måske prisen kunne være bedre.
Avatar billede nemlig Professor
08. oktober 2013 - 22:48 #3
#1 Tak for dit bidrag :)
#2 Hej Jakob og tak for din kommentar. Jeg undersørger lige lidt mere og vender tilbage.....
Avatar billede nemlig Professor
18. januar 2014 - 23:16 #4
Lukketid - smid venligst et svar begge 2 og jeg fordeler pointene.
Sagen blev ikke til noget.
Avatar billede nemlig Professor
20. marts 2014 - 19:10 #5
Vil I venligst give et svar. Så deler jeg pointene.
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. marts 2014 - 19:41 #6
Svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
22. april 2014 - 11:42 #7
Takker for point.