Avatar billede henrik_40 Juniormester
16. oktober 2013 - 07:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adgang til Outlook.com

Hejsa
Jeg ved ikke om spørgsmålet er i rette kategori, fordi jeg ikke ved hvor problemet ligger.

Adgangen til min hotmail (outlook.com / Hotmail.com) er blevet mere og mere træg i det:
Jeg for svært ved at komme ind på hjemmesiden og svært ved at logge på. Både fra min android mobil og fra min notebook.

I første omgang troede jeg at det var outlook-serveren, men når jeg logge ind fra andre netværk virker al ting fint.

Blandt mange ting har jeg forsøgt at refreshe dns-cache. Fjerne firewall i router ......... ingenting hjælper.

Jeg har dog ikke været inde på Fullrates box. Fullrate har for nyligt ændret min faste ip (uden at fortælle mig om det).. har nok ikke noget at gøre med mit problem.

Håber på hjælp, og er meget spændt på hvad fejlen måtte være!

Hilsen

Henrik
Avatar billede 220661 Ekspert
16. oktober 2013 - 08:14 #1
Har du prøvet at rense din browser for de data den normalt gemmer på?
Prøv at køre en tur med CCleaner:
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...

Kør i samme forbindelse også en tur med AdwCleaner:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.

Og meld tilbage om det har hjulpet på måden du logger på hotmail på.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. oktober 2013 - 08:15 #2
Nå så nu du både havde problem me mobilen og computeren, så måske kan #1 ikke løse problemet for dig. Men det skader så absolut ikke at køre dem, så gennemfør alligevel.
Avatar billede henrik_40 Juniormester
17. oktober 2013 - 06:57 #3
Hej
Det var som du var inde på ikke løsningen på problemet. Jeg resatte Fullrates router (som er sat til min egen router). Problemet blev løst efter resetning af Fullrate routeren.

Tak for dine gode råd til at rense browserdata, disse råd vil jeg kunne bruge og gemme :-)

/henrik
Avatar billede 220661 Ekspert
17. oktober 2013 - 11:30 #4
velbekomme
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester





White paper
Tidsbegrænset kampagne: Overvejer du at udskifte eller tilføje printere i din forretning? Vi kan tilbyde én eller flere maskiner gratis