Avatar billede boamorte Nybegynder
19. november 2013 - 13:45 Der er 4 kommentarer

PC til TV over PS4

Hej Eksperter

Jeg vil meget gerne streame film fra min ultrabook trådløst til mit tv. Mit problem er så bare at jeg ikke aner hvordan dette gøres nemmest og om det overhovedet kan lade sig gøre.

Jeg har planer om at købe en PS4. Kan den klare jobbet for mig?

Har også hørt folk tale om at Western Digital. Er det sagen? Og hvad kan den boks egentlig?

Ja, jeg er utroligt uvidende på det her område, men håber nogle af jer kan hjælpe mig
Avatar billede Bodillen Nybegynder
19. november 2013 - 14:28 #1
Jeg foretrækker at forbinde PC til TV med HDMI-kabel, og så styre den med et trådløst tastatur, jeg har det her http://www.komplett.dk/logitech-wireless-touch-keyboard-k400/645476?cks=ASS&assoc=84476DCC-9330-4E27-81A8-B134E45CBAB6
Billig løsning, ingen problemer med dårlig overførsel og ingen kaffe og krummer i PC'en
Avatar billede Blandy Praktikant
19. november 2013 - 15:32 #2
western digital tv live er feks en boks der kan stream film via netværk, eller via tilsluttet ekstern hdd. :http://www.hifipriser.dk/medieboks/wd-tv-live-wdbgxt0000nbk-id-5578380.aspx

Så skal du bare sørge for at din pc får samme ip når den er på dit netværk, og adgang tilladt via din firewall når det skal bruges på en bærbar.

Ellers ville jeg også smide hdmi i dåsen i stedet.
Avatar billede boamorte Nybegynder
20. november 2013 - 10:29 #3
Så det du siger Blandy, er at jeg kan tilslutte WD med HDMI og så derigennem kører computeren over tv'et?

Det er faktisk et udmærket bud Bodillen, kan meget vel være jeg ender med den løsning
Avatar billede Blandy Praktikant
20. november 2013 - 11:06 #4
Nej du kan ikke tilslutte WD'en med hdmi fra din pc. Der er kun hdmi udgang i den, og usb indgang.

Men du kan streame fra din pc til wd eller hvis du har en netværks hdd eller lign.

Ved godt det ikke helt var det du spurgte efter. Men værd at overveje.