Avatar billede jarret Nybegynder
20. november 2013 - 16:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

nyt domæne?

Hej

Jeg er på vej til at skifte domænet for den engelske version af min side www.hvemkommer.dk. Nu er det www.up4this.com. men jeg tror ikke rigtigt på det mere. Her hvad jeg overvejer nu.

www.responto.com

www.attendoo.com

www.reeplo.com

Hvad siger i, nogle af dem der dur?
Avatar billede johnnylassen Seniormester
20. november 2013 - 17:56 #1
øhhh, et domæne er det sted hvor dit site ligger. Det du snakker om er hostnavnet. Men hvad er det du vil skifte. Stedet hvor sitet ligger eller navnet på sitet?
Reelt kan den jo fint ligge på en dansk server og have en anden ekstension end dk
Så hvad er problemet?
Avatar billede jarret Nybegynder
20. november 2013 - 18:12 #2
der er ikke noget problem, andet end måske ligegyldigt ordkløveri. Hvis du reelt er i tvivl, er svaret domænenavn.
Avatar billede johnnylassen Seniormester
20. november 2013 - 18:24 #3
Jeg var i tvivl, eller forstod dig ikke korrekt. Der var som ikke noget ordkløveri i det :-)
www.responto.com  ... "lugter" lidt af respons og er til at huske...
Avatar billede jarret Nybegynder
02. november 2014 - 14:33 #4
lukker