Avatar billede BIRGER Seniormester
22. november 2013 - 19:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kopi af video

hej

Jeg vil gerne en kopi på min computer af et videoklip på nettet.

Hvordan gøres det nemmeste?
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
22. november 2013 - 19:50 #1
Det skal siges at kopieren af videoer er ulovligt, uden tilladelse.

Men brug Snipmp3.com, hurtigt og nemt :D
Avatar billede BIRGER Seniormester
22. november 2013 - 19:59 #2
hej tak

sender du et svar
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
22. november 2013 - 20:08 #3
Det var så lidt :)
Avatar billede kurtba Ekspert
22. november 2013 - 22:11 #4
Undrer mig over svaret, da der anmodes om at få en kopi af en video, og det anbefalede program downloader en video, men laver den samtidig om til mp3 - og så er der jo ikke meget video tilbage.
Avatar billede LarsMejsner Nybegynder
22. november 2013 - 22:26 #5
Oh jeg læste spørgesmålet forkert. Men brug keepvid.com hvis du ville kopier en video