Avatar billede lurup Ekspert
25. november 2013 - 19:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

FTP program

Findes der et FTP program ( gratis) hvor man kan hente 5000 filer på engang ???
Måske kan WIN 7 det ???
Avatar billede cht22 Professor
25. november 2013 - 19:27 #1
Der er:
http://www.flashget.com/en/download.htm

Jeg tror ikke der medfølger nogen programmer i Win7 der kan.
Avatar billede agora_live Nybegynder
25. november 2013 - 20:29 #2
FileZilla, bruger jeg ved upload/download af fx. en joomla installation med 3000+ filer......
Avatar billede Selas Nybegynder
25. november 2013 - 22:03 #3
#1 hvis man skriver en adresse noget i stil med ftp:\\ip\password, så kan man sætte linket ind i stifinder og hente filer, jeg ved dog ikke om det understøtter så mange nedhentninger på en gang.
#0 Hvis du fortæller lidt flere detaljer om dit problem. kan vi måske bedre hjælpe dig.
Avatar billede lurup Ekspert
26. november 2013 - 19:12 #4
Svar selas
Avatar billede Selas Nybegynder
26. november 2013 - 21:42 #5
Svar  :)