Avatar billede tomkure Nybegynder
21. december 2013 - 15:42 Der er 3 kommentarer

Investor til firma/nøgleperson information database på flere web portaler

Salg af firmaoplysninger til firmaer og brancher placeret overalt på jordkloden.

Der er brug for firma og/eller informationer om nøglpersoner til marketing/markedsførings kampagner, og vel og mærke valide informationer.

Dette projekt har været igang i 3 måneder, og har p.t. mere end 11 mill kontakt informationer til firmaer/nøgle personer, og forventes at blive forøget til 40 mill kontakt informationer inden for de næste 3-4 måneder

Til at fuldføre projektet på bedste vis, søger Jeg en investor som kan bidrage med kapital for at fuldføre projektet på bedste vis.

Med den rette kapital, kan projektet blive søsat inden for 3 måneder, indeholdende 4 web portaler hvorfra firma informationer vil blive solgt.

Den ønskede kapital kan blive tilført over en 6 måneders periode, mod at få andel i virksomhed/overskud.

Har du interesse i at medvirke i et projekt med et lavt omkostningsniveau hvor ROI vil blive effektueret inden for 12 måneder efter kapital er fuldført , så sender Jeg gerne flere informationer.

Med venlig hilsen
Tom Andersen
+45 52748652
skype : siaminternet
Avatar billede MTHBILISIM Nybegynder
18. februar 2014 - 16:35 #1
God dag,
Venligst kontakt med mig.
Vi har seriøse investorer projekterne Gunstige betingelser finansiering. Med venlig hilsen
MTH.bilisim @ web.de
Constantin Yilmaz
Avatar billede MTHBILISIM Nybegynder
18. februar 2014 - 16:39 #2
God dag,
Venligst kontakt med mig.
Vi har seriøse investorer projekterne Gunstige betingelser finansiering. Med venlig hilsen
MTH.bilisim @ web.de
Constantin Yilmaz
Avatar billede Capino Novice
24. februar 2020 - 11:19 #3
Hej Tom

Vi har netop lanceret www.capino.dk som vi stræber efter at gøre til Danmarks største investorportal.

Skulle du eller ligesindende igen, få brug for en investor ombord i firmaet, så er det lige nu gratis at oprette en profil hos os.

De bedste hilsner
Mette / Capino