Avatar billede mogensjensen1234 Nybegynder
23. december 2013 - 16:21 Der er 2 kommentarer

Erfaringer med Business Intelligence?

Hej derude

Jeg står og overvejer at koble en BI løsning sammen med vores Navision. Jeg vil høre om der er nogle der har erfaringer med dette? Og kan i anbefale nogle virksomheder frem for andre, og kender i til www.inspari.dk ?
Avatar billede 2c Nybegynder
21. januar 2014 - 16:37 #1
Hej Mogens,

Jeg arbejder i BI virksomheden DataWise(Datawise.dk) beliggende i Horsens.

Du må meget gerne tage kontakt til mig i forhold til de forskellige muligheder.

ckc@datawise.dk
tlf: 22 44 56 21

Vi har lavet masser af sådanne løsninger.

Vi kender også til Inspari :-)
Avatar billede eksperten05 Nybegynder
01. marts 2016 - 17:20 #2
Hej Mogens,

Jeg ved ikke om du er bekendt med www.infosuite.dk ?

De nævner selv, at de har "plug and play" med navision.

www.infosuite.dk/dine-data

"Vi har ligeledes dybdegående kendskab til Microsofts forskellige ERP-systemer og har bl.a. udviklet plug and play-løsninger til både Microsoft Dynamics AX og Microsoft Dynamics NAV (Navision), hvilket betyder, at implementeringen lettes, og du kommer hurtigere i gang. "