Avatar billede mr.handstand Novice
01. januar 2014 - 21:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min bærbar starter pludselig forkert bruger-account når jeg logger ind

Hjælp.
Mit niveau ift Windows: Newbie.

Område: Windows 7 Home Premium

Problem: Pludselig i dag brugte min bærbare uforholdsmæssig lang tid på at logge min account på. Den skrev "forbereder skrivebord" og præsenterede mig for et "nyt skrivebord" i stedet for at logge på almindeligt.

Når jeg åbner stifinder er eneste dokument i mappen "documents" følgende:
wlidsvctrace{DF60E2DF-88AD-4526-AE21-83D130EF0F68}

Når jeg trykker på "billeder" ser jeg kun delte  billeder (ét billede)

Jeg har prøvet at genstarte uden forandring.
Når jeg logger på min kones account, starter den almindeligt op.
GUI'en har et udseende ligesom en Citrix, men er ikke en Citrix

* Den har fået et gammelt problem 'jumping cursor' igen, hvor markøren pludselig hopper et andet sted hen og fortsætter med at skrive dér.
dan

Virus?

HJÆLP.

Som sagt: mit Windows niveau ift jer gutter herinde er NEWBIE. Mit brugerniveau af office pakker etc som end-user er Expert.
Avatar billede Jensen DK Novice
02. januar 2014 - 05:54 #1
Prøv med en systemgendannelse til før problemet opstod.
Avatar billede mr.handstand Novice
21. februar 2014 - 19:16 #2
lukker - ingen brugbare input.