Avatar billede Bonusoddsdk Nybegynder
14. februar 2014 - 15:45 Der er 1 kommentar

Feedback på Bonusodds.dk

Hej alle

Jeg er næsten færdig med min nye side www.bonusodds.dk . En affiliateside der formidler bonusaftaler med diverse bookmakere til de besøgende.

Siden er linket op til en Facebookgruppe, hvor man som medlem vil kunne læse analyserne til de daglige forslag der vil komme på forsiden, og derudover komme med sine egne kommentarer og forslag.

I den forbindelse vil jeg meget gerne have noget feedback på både sidens design, indhold og brugervenlighed.

-Hvad fungerer, hvad fungerer ikke, hvad kan gøres bedre, hvilket indhold mangler, hvilket indhold bør man fjerne, eller måske bare en god idé, etc.

Alt konstruktiv kritik (både positivt og negativt) modtages meget gerne. :-)
Avatar billede JRJ1911 Nybegynder
03. marts 2014 - 19:20 #1
fed hjemme side, god ide at lave en ugens video og den ser nem og overskuelig ud. så mega fed side for næsten lyst selv at spille ;)