Avatar billede simon456 Nybegynder
11. maj 2014 - 17:07 Der er 2 kommentarer

Objective C NS Array

Jeg har et NSArray hvori jeg har en række elementer. Jeg skal kunne nå dette array fra to forskellige funktioner, en for en knap og en for swipe på skærmen(iPad).

Derfor søger jeg noget i retning af at lave et 'global NSArray', men har ikke kunnet finde noget.

Jeg er absolut ny i Objective C
Avatar billede simon456 Nybegynder
11. maj 2014 - 20:07 #1
Har i mellemtiden selv fundet en løsning
Avatar billede arne_v Ekspert
12. maj 2014 - 01:12 #2
Kan du ikke bare erklaere den uden for en funktion?

(jeg kender ikke objective C, men det er saadan man goer i C og C++)