Avatar billede stegemueller Novice
14. maj 2014 - 08:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Historisk Atlas og Silverlight

Kære Eksperter

Jeg har et spørgsmål, som har irriteret mig længe, og som jeg ikke kan finde en løsning på:

Når jeg vil tilgå siden www.historiskatlas.dk får jeg denne fejlmeddelelse i alle mine browsere:

"Silverlight Error Code: 2105 Category: InitializeError Message: 2105 Der er opstået fejl."

Silverlight er installeret på pc'en i denne version: "Microsoft Silverlight (64-bit) Version: 5.1.30214.0 "

Jeg har rigtig meget brug for historisk atlas, så jeg håber en af jer kan hjælpe mig - og derfor de mange point.

Venlig hilsen
Hanne B. Stegemüller
Avatar billede stegemueller Novice
14. maj 2014 - 09:11 #1
Hov jeg fik sørme løst det selv. Her er hvad jeg gjorde:

1) Afinstallede Solverlight
2) Rensede registreringsdatabasen med cCleaner
3) genstartede pc'en
4) Reinstallerede Silverlight
5) Nu kører det.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. maj 2014 - 09:14 #2
Afinstaller silverlight.
Genstart.
Via kontrolpanel / windows update hentes silverlight
Genstart.
start fx Google Chrome og tilgå siden. Så skriver den måske, at silverlight er forældet - lad den opdatere. Luk Chrome, og start den igen. Så virker det (kører hos mig i hvert fald).
Avatar billede stegemueller Novice
14. maj 2014 - 09:26 #3
Hej claes

Mange tak for dit svar. Vores svar krydsede hinanden, så jeg nåede selv at finde en løsning.

Venlig hilsen
Hanne B. Stegemüller