Avatar billede Minikai Nybegynder
16. maj 2014 - 23:52 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

"Fritskrabet" billede

Hvordan laver jeg et fritskrabet billede af en stregtegning? Jeg vil gerne have en tegning til at fremstå som sort på en farvet baggrund. Jeg kan godt lave den farvede baggrund i Word i en tekstramme, men jeg kan ikke gemme stregtegningen, så den ikke tager sin hvide baggrunde med. Med xxx.png kommer jeg et stykke af vejen, men der er en hvid silhuet omkring den sorte tegning.
Avatar billede madklub Guru
16. maj 2014 - 23:59 #1
Du bliver nok nødt til at omformulere dit spørgsmål.
Hvad mener du med fritskrabet?
Har du en stregtegning?
Og vil du gerne bestemme baggrundsfarven?
Avatar billede Minikai Nybegynder
17. maj 2014 - 00:04 #2
Ja, for mig lyder det helt rigtigt. Hvilket program bruger man?
Avatar billede madklub Guru
17. maj 2014 - 01:08 #3
Jeg ville bruge PaintNET.
http://www.getpaint.net/index.html
Avatar billede Minikai Nybegynder
31. maj 2014 - 08:35 #4
PaintNET er et smart program til dette. Tak for løsningen!
Avatar billede madklub Guru
31. maj 2014 - 20:48 #5
Godt. Så skal du bare acceptere dette svar. Så lukker spørgsmålet, (og jeg får point)