Avatar billede rasmuzzen Nybegynder
17. maj 2014 - 21:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slideshow

Prøv at se på min klub side. Øverste venstre hjørne. Der er et slideshow der kun virker i IE. Jeg vil gerne have et slideshow der opfører sig som dette, men som virker hele vejen rundt i alle browsere. Kan nogen hjælpe, hvis det koster et par $ så ok.
Siden hedder yamahaxs650.dk
Avatar billede keysersoze Guru
18. maj 2014 - 21:36 #1
slideshow hvor?
Avatar billede rasmuzzen Nybegynder
18. maj 2014 - 21:42 #2
Ja det virker kun i IE, det er idag en microsoft komponent der er brugt. Det er øverst til venstre. Der  bydes velkommen i en firkant, og så hver anden gang er klublogo der. Som sagt virker det kun i IE.
Avatar billede keysersoze Guru
18. maj 2014 - 23:23 #3
Jeg tester også i IE (11) og kan ikke umiddelbart se noget - men der opstår javascriptfejl og koden generelt er ikke at råbe hurra for så det fejl overrasker nok ikke.

Du har i forvejen noget javascript-framework inde på siden og det findes der flere færdige løsninger til - jeg ved af gode grunde ikke hvordan dit nuværende opfører sig men du kan kigge på fx http://www.protoshow.net/ som et alternativ.
Avatar billede rasmuzzen Nybegynder
06. juli 2014 - 13:10 #4
Har ryddet lidt op. Det er gammelt kode som jeg ikke har været i i mange år. Det blev et script fra wowslider.com, drillede lidt. Virker i alt andet en IE. Def. til java og css flyttet op først så virkede den. Microsoft har et kendt problem, de har også selv løsningen så det er jo dejligt.

Samler du på point ?.
Avatar billede keysersoze Guru
06. juli 2014 - 18:34 #5
Normalt vil man have JavaScript (ikke java...) i bunden af ens side. Anyway - skal kun have point hvis jeg har været til hjælp og det lyder ikke sådan.
Avatar billede rasmuzzen Nybegynder
06. juli 2014 - 19:12 #6
Hmm, måske, da det er lavet med masterpage syntes jeg at have fulgt de guides der er og sat det i head som foreskrevet. Nej hjulpet har jeg ikke været. komponent er nappet fra en anden mc side, hvor den er indlejret i Joomla.
Avatar billede keysersoze Guru
07. juli 2014 - 22:18 #7
Joomla eller .NET - outputtet er det samme, nemlig HTML.