Avatar billede kischi Novice
28. maj 2014 - 14:29 Der er 3 kommentarer

Når jeg tilgår side via localhost viser den bare blank side.

Hej Experter,

Jeg har kopieret nogle wordpress filer fra en anden computer og lagt ind i min htdocs mappe i min mamp for at køre siden lokalt.
Jeg har også importeret sqldatabasen i phpmyadmin, så den henter alle kollonner og tabeller.

min wp-config fil ser sådan her ud:

// ** MySQL settings - You can get this info from your web host ** //
/** The name of the database for WordPress */
define('DB_NAME', 'rosana');

/** MySQL database username */
define('DB_USER', 'root');

/** MySQL database password */
define('DB_PASSWORD', 'root');

/** MySQL hostname */
define('DB_HOST', 'localhost');

/** Database Charset to use in creating database tables. */
define('DB_CHARSET', 'utf8');

/** The Database Collate type. Don't change this if in doubt. */
define('DB_COLLATE', '');

Men når jeg skriver dette i browseren "localhost:8888/rosana" så sletter den automatisk :8888 fra url'en så den ser sådan her ud: http://localhost/rosana/ og viser bare en blank side, som om den ikke kan finde filerne korrekt.

Eller er der nogen af jer der ved hvad problemet kan være?

Tak
28. maj 2014 - 15:43 #1
Hvilket OS er du på?

Har du prøvet?
http://127.0.0.1/rosana/
http://127.0.0.1:8888/rosana/
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. maj 2014 - 16:22 #2
Du skal formodentligt også rette lidt i databasen. Google flytte wordpress side.
Avatar billede kischi Novice
28. maj 2014 - 17:17 #3
Hej,

Tak for jeres svar.

Jeg havde rettet lidt til i databasen, under options kollonnen.

Det virkede alligevel ikke, men det er fint nok nu. Jeg løste det på en anden måde.
Jeg overførte det til mit webhotel istedet for, og så kunne det godt køre, det var bare få ændringer der skulle laves, så det var ikke til meget besvær.

Ellers tusind tak for jeres hjælp :D