Avatar billede timon73 Nybegynder
23. juni 2014 - 11:34 Der er 7 kommentarer

Kan ikke logge på Win7 (login tjenesten kan ikke indlæse)

Hej,

Jeg håber nogen ved hvorfor jeg ikke kan logge in på min Win7 Pc (HP Pavilion), den skriver at tjenesten ikke kan indlæse og vil hverken acceptere pin-kode eller fingeraftryk.

Jeg har for flere år tilbage oplevet ligende og det var en virus der havde ædt mit login og bruger-kode - KAN det være noget ligende eller ???

Håber nogen kan hjælpe, da jeg er lidt på røven da jeg sidder og skriver på en kandidatafhanling :-)
Avatar billede timon73 Nybegynder
23. juni 2014 - 11:43 #1
Helt præcist siger den "brugerprofilen kan ikke indlæses" og jeg kan godt logge på som "gæst" men får ikke adgang til filer ect.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2014 - 11:50 #2
Nederest på siden er der en løsning til at overføre data fra en konto til en anden.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=dk&lc=da&dlc=da&docname=c04092303
Avatar billede timon73 Nybegynder
23. juni 2014 - 12:22 #3
HP kunne ikke finde siden (linket)
Avatar billede timon73 Nybegynder
23. juni 2014 - 12:25 #4
Undskyld, jeg fandt den!
Avatar billede timon73 Nybegynder
23. juni 2014 - 13:03 #5
Problemet er nu, at ifølge beskrivelsen skal jeg tilføje en ny konto i fejlsikret tilstand. Men i fejlsikret tilstand har jeg ikke den mulighed, der er intet sted hvor man kan tilføje eller  fjerne en bruger konto jf. pkt. 3 i linket. Det forstår jeg ikke da det er win7/ HP jeg har problemer med.
Har prøvet alt i fejl.sk tilstand, kontrolpanel, brugerkonti...
På forhånd tak
PS. Har også prøvet at fjerne adgangskoden i håb om at den hoppede login seancen over, but not!
Avatar billede timon73 Nybegynder
23. juni 2014 - 13:30 #6
DET VAR DEN... Jeg gik i fejlsikret tilstand og brugte systemgenoprettelse - og da jeg genstartede virkede alt som normalt... Så til andre: hvis I ikke har dokumenter på skr.bordet der er ændrede fornylig - så er det et hurtigt fix...
Tak for hjælpen, PIXXEL...
Avatar billede timon73 Nybegynder
23. juni 2014 - 15:40 #7
Hej igen.
Jeg har dog fået et nyt problem, i forbindelse med systemgendannelsen forsvandt internet adgangen. Den meddeler at der er ingen trådløse netværk tilgængelige, men jeg ved der er flere. Har prøvet at nulstille adapteren men uden held.
Er der nogen der ved hvad problemet kan være