Avatar billede benlis Juniormester
17. august 2014 - 20:09 Der er 4 kommentarer

proxy server

Når jeg spørger på google og trykker på søg får jeg svaret :
proxyserveren svarer ikke.
Hvad kan problemet være?
Nogen ideer

mvh
Benny Nielsen
18. august 2014 - 03:06 #1
Avatar billede benlis Juniormester
19. august 2014 - 17:06 #2
Jeg har i funktioner - internetindstillinger - forbindelser - LAN - fjernet fluebenet i brug proxyserver.
Det er så kun i få tilfælde, f. eks hvis jeg spørger om noget ukonkret i Google, at den stadig siger proxy server svarer ikke.
Hvis jeg i søg skriver f. eks DMI, virker det helt normalt.
Hvad kan forklaringen være på det
mvh
Benny Nielsen
19. august 2014 - 23:32 #3
Kan jeg få dig til at uploade et screenshot af når din browser (antager jeg) skriver "proxy server svarer ikke"?

Du kan anvende en online service som http://imgur.com til at uploade billede og så bagefter dele linket her.
Avatar billede benlis Juniormester
20. august 2014 - 19:37 #4
Der står faktisk ikke andet end det : Proxy serveren svarer ikke, altså ingen fejlkoder eller andet
mvh