Avatar billede grantun Praktikant
07. november 2014 - 21:39 Der er 1 kommentar

wordpress plugins

Hej
Jeg har en hjemmeside, og har brug for nogle wordpress plugins.

1)Det skal kunde oprettes medlemmer på siden, de skal selv kunde oprette sig, de skal kunde lægge ud fotografier, og ev mindre videoer, på deres egen profil.

2) Profilerne skal kunde vare delvis synlige for alle-medlemmer eller ikke medlemmer.

3)Medlemmerne skal kunde indeles i forskellige grupper

4)Man skal kunde sende et medelende til en enkel medlem, og denne skal kunde svare på medelendet.

5) Det skal vare muligt at sende nyhetsbreve, til de enkelte grupper.
6) Alle grupper og medlemmer skal kunde ses, med delvise opgifter på en side.

og så:

Det skal bruges en plugin (?), der gør at alle medlemmer kan sende
et medelende, dette medelende skal kunde ses af alle (på forsiden.

Og er det en færdig wordpress side, som passer til dette endemål?
Jeg syns de færdige ikke helt fylder mine krav--eller har jeg misset nogen (og nej jeg skal ikke bygge en selv), jeg er stolt af at lykkets lave towebshops.....)

Alle forslag motages med kysshånd....
Avatar billede nyhuus Nybegynder
09. november 2014 - 11:38 #1
Prøv at tag et kig på https://buddypress.org/ og se om det lever op til dine krav.