Martin Thorborg

Tidligere Journalist, klummeskribent eller blogger

Linkedin

Se Martin's LinkedIn profil

81 artikler på Computerworld

Martin Thorborg

Konkurrenterne skal følges nøje - sådan gør du

Klumme: Dine konkurrenter kan lære dig meget om, hvordan du skal gøre og ikke gøre i din e-butik.

1. september 2008 kl. 10.00 | læs »

Hjælp - jeg kan ikke betale

Klumme: Næsten en fjerdedel af alle e-betalinger fejler. Det kan der være flere grunde til, men hvis firmaet kontakter kunden, kan der som regel findes en løsning til gavn for forretningen.

18. august 2008 kl. 10.00 | læs »

Forstyr din kunde og du mister salget

Klumme: Det er en katastrofe at bede sine kunder om brugernavn og password, før de kan komme til at betale for varerne. Det kan snildt komme til at koste halvdelen af omsætningen.

30. juni 2008 kl. 10.00 | læs »

Dårlig kundeservice bliver din onlinedød

Klumme: Dårlig kundeservice resulterer meget hurtig i, at man får et dårligt ry på nettet.

16. juni 2008 kl. 10.00 | læs »

Pas på søgemaskiner, der snyder dig

Klumme: At vælge den rette søgemaskine til marketing er noget af et hækkeløb, hvis man ikke bare vil nøjes med dem, vi alle kender.

2. juni 2008 kl. 10.02 | læs »

Landingssiderne skal spille 100 procent

Klumme: Det nytter ikke noget at bruge formuer på Google Adwords, hvis kunderne bliver skuffede, når de klikker på dem.

19. maj 2008 kl. 10.00 | læs »

Pas på spamfiltre, når du sender nyhedsbrev

Klumme: Spamfiltre bliver mere og mere aggressive, fordi brugerne er rigtig trætte af spam.

5. maj 2008 kl. 10.00 | læs »

5.000 ord er for lidt - og en dårlig forretning

Klumme: For få udnytter pay per click på hjemmesiden.

7. april 2008 kl. 10.00 | læs »

Helt ærligt: Fokusgrupper er da for tabere

Klumme: Fokusgrupper har en tendens til at beskæftige sig med ønsketænkning i stedet for realiteterne.

25. marts 2008 kl. 10.00 | læs »

Sådan får du gevinst med kanon-billig markedsføring

Klumme: Pressemeddelelser er effektive reklamemidler, og det er synd, hvis man forsømmer at bruge dem. Især for det er en meget billig måde at markedsføre sig på.

3. marts 2008 kl. 10.00 | læs »