Avatar billede por1 Juniormester
19. august 2016 - 11:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

antivirus.

jeg sidder med nyinstalleret win 10, hvilke gratis antivirus/malware/reg. database programmer vil du anbefale?
har ccleaner og superantispyware.
Avatar billede 220661 Ekspert
19. august 2016 - 16:15 #1
Antivirus:
Avira, Avast og Avg. Mener ikke forskellen er særlig stor mellem disse.
Malware: Malwarebytes Antimalware.
Oprydning:
Ud over CCleaner bruger jeg også Privazer.
Avatar billede kurt54 Ekspert
21. august 2016 - 00:20 #2
jeg foreslår AVIRA
Avatar billede 220661 Ekspert
21. august 2016 - 08:28 #3
Ja den er et godt bud på det. Bruger den faktisk selv lige på den pc her.
Ud over at detektere godt bruger den ikke så mange af computerens resurser.
Læste dette efter en test den havde været med i. AV Coporatives der er et firma i Tyskland laver uvildige tester af antivirusprogrammer, og de tester er jeg ivrig læser af. Så det er altid en gos ide lige at tjekke ud her hvad der rører sig lige pt.
Der er en frisk test lige her:
http://www.av-comparatives.org/wp-content/uploads/2016/08/avc_factsheet2016_07.pdf
Deres side er her:
http://www.av-comparatives.org/
Avatar billede por1 Juniormester
24. august 2016 - 16:12 #4
1. beklager jeg ikke hat svaret før nu, har ikke fået mails ang. kommentarer????????
avira og avg bli'r det.
mange tak deltagelsen.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. august 2016 - 16:21 #5
#4
Du skal ikke have to forskellige antivirusprogrammer installeret.
Avatar billede por1 Juniormester
24. august 2016 - 17:05 #6
næ, det har du sgu ret i:o)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. august 2016 - 17:25 #7
#4 Velbekomme.
Forstår måske ikke hvorfor #3 ikke kunne indgå i løsningen??
Der rører sig så meget på nettet og programmer vil efter dette detektere forskelligt. Jeg vil anbefale man med jævne mellemrum tjekker den side ud for at bedst sikret