Avatar billede Hans Praktikant
30. november 2016 - 23:29 Der er 5 kommentarer

Adobe flash

Er der nogen lødig grund til, at man, når et program skal bruge flash, først på et kedeligt gråt popup vindue skal klikke på en pil, før man kommer til en side, hvor man igen skal klikke på en pil for at få afspillet?
Hvis man ønsker vist fuld side, hvorfor skal man køre cursor op til kanten?
Når man har bedt om fuld side, hvorfor viser Adobe Flash så ikke bare fuld side, og bliver ved med det konstant?
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2016 - 07:47 #1
ikke forstået!?

hvilken side eller program virker ikke ?
Avatar billede Hans Praktikant
01. december 2016 - 12:22 #2
Der er ikke tale om, at et program ikke virker! Det drejer sig om Adobe Flash, der ikke bare åbner, men viser et kedeligt gråt billede med en pil, som man skal klikke på, hvorefter programmet virker. Med "Side" mener jeg  skærm"
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2016 - 15:04 #3
Mener du selve flash, som man bruger til at lave flash ting i ?

Ved problemer da sletter jeg altid bare programmet, og renser computeren med CC cleaner, tager strømmen, og forsøger igen. det er spild af tid at gætte på hvilken af sine 1000 fejl Adobe er igang med :)
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2016 - 15:04 #4
det plejer at gi gode resultater at gå tilbage til en tidligere version, du skal aldrig opdatere noget førend du er sikker på om det nu også virker...
Avatar billede Hans Praktikant
01. december 2016 - 20:28 #5
Jeg har åbenbart formuleret mig klodset... Undskyld!

Det drejer sig om programmet ADOBE FLASH PLAYER!

Hvis jeg ønsker at afspille for eksempel Tv Avisen, fremkommer der et billede på skærmen, hvor jeg skal klikke på en pil i midten af skærmen for at få startet afspilningen. Det er efter min mening overflødigt, men OK jeg klikker på pilen og forventer at få afspillet TV Avisen! Men NEJ! Nu kommer der i stedet et kedeligt gråt billede, hvor jeg IGEN skal klikke på en pil for at få Adobe Flash Player til at begynde at afspille TV Avisen!

Det kan godt være, at jeg er en kværulant, men er det ikke lidt fjollet, at man skal klikke to gange for at få startet et program, hvor det er klart, at man ønsker at få det afspillet?

Hvis man sammenligner med en lyd-fil, så skal man bare klikke på den, hvorefter det program, der er vedhæftet afspilning af lydfiler, begynder at afspille!

Klikker man på en videofil, begynder det vedhæftede program STRAKS at afspille!

Er det kun mig, der er irriteret over overflødige "Klik" ????