Avatar billede mronet87 Forsker
09. december 2016 - 10:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vi kunne ikke genkende dine logon-oplysninger. Kontroller dit Skype-navn og din adgangskode, og prøv igen.

Hej alle Eksperter

I dag da jeg skulle logge på Skype det fik jeg beskeden: "Vi kunne ikke genkende dine logon-oplysninger. Kontroller dit Skype-navn og din adgangskode, og prøv igen."

1) Jeg har prøvet og installer Skype to gange og fjerne users under appdata uden held.
2) Jeg kan heller ikke logge ind med andre kontis på min computer.
3) Jeg kan sagtens logge på min Skype på en anden computer.

https://billedeupload.dk/images/5KsIZ.jpg
Avatar billede mronet87 Forsker
09. december 2016 - 14:19 #1
UPDATE.
Nu kan jeg igen logge ind på Skype efter at have brugt "HardDiskSerialNumberChanger"

Men nu kan folk pludselig ikke ringe mit nummer op på Skype på denne computer.
Avatar billede mronet87 Forsker
09. december 2016 - 17:22 #2
UPDATE

Så er alle Skypekontis som har været logget på denne computer blevet låst for betalingsservices.

https://billedeupload.dk/images/06iu.jpg
Avatar billede INK Ekspert
10. december 2016 - 02:05 #3
Hvad sker der, når du trykker på linket og forsøger at rette problemet?
Avatar billede mronet87 Forsker
10. december 2016 - 23:08 #4
Det er desværre ikke noget at gøre. Skype / Microsoft er nogen fuckhoveder. Jeg har fået lukket 5 Skype kontis, hvor kun 1 blev åbnet op igen. Da der ikke var nogen betalings servicer på.

Så nu vil jeg finde på en anden softphone løsning.
Avatar billede mronet87 Forsker
18. januar 2017 - 10:12 #5
Jeg har oprettet nogen helt nye kontis. Det tog for lang tid, med Skypes standard svar og når det var få flere brugere.