- Kathrine Forsberg adresserer storm af klager
- Klager eksploderer efter navneskifte og it-flytning
Alene i løbet af de første 12 dage i maj har koncernen modtaget 110 ét-stjernede anmeldelser på Trustpilot.
Kathrine Forsberg stået i spidsen for Norlys' kundeforretning siden februar. (Foto: Jeppe Carlsen)
Få ubegrænset adgang til Computerworld Premium
Opret et gratis intro-abonnement eller køb fuld adgang
Allerede abonnent? Log ind her
Gratis adgang i 14 dage
Premium Intro
Opret et gratis prøveabonnement og få adgang til alt Premium-indhold i 14 dage. Uden binding eller kreditkort.
Kreditkort ikke nødvendigt
Opret abonnement
Det er gratis at oprette et Intro-abonnement, og du får adgang til Premium-artikler lige bagefter.
Læs mere om Intro her.
Vi sender et link til dig, som du skal anvende til at bekræfte oprettelsen.
Indtast din og tryk opret.
Tak for oprettelsen
Vi har sendt dig en mail
Du skal trykke på linket i mailen, for at færdiggøre oprettelsen.
Premium i 1 måned
375 kr./mdr
Ubegrænset adgang til alt Premium-indhold i 1 måned. Kan opsiges med kort varsel.
Premium i 12 måneder
2.850 kr./år
Billigste adgang til tusindvis af Premium-artikler. Ubegrænset adgang i 12 måneder.
Hvis du vil vide mere om, hvad Computerworld Premium, så kan du læse om det her.
Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter
Jyske Bank
Leder for Digital Arbejdsplads hos Jyske BankBEC
Head of Omnichannel (domain level)Netcompany A/S
Microsoft Operations EngineerAP Pension
Forretningsudvikler med fokus på rådgivningsløsninger til pensions- og formuerådgivningCapgemini Danmark A/S
Open Application - SAP Accelerate ProgramDigitaliseringsstyrelsen
Medarbejder til cyber- og informationssikkerhed i DigitaliseringsstyrelsenMobilplan ApS
Sales ExecutiveLB Forsikring
Infrastructure Specialist til cloud og infrastruktur